پایگاه خبری تحلیلی امروله14:55 - 1399/03/02
امام جمعه شهرستان صحنه :

سوم خرداد از روزهای بزرگ و با اصالت دوران دفاع مقدس است

پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : اقامه نماز جمعه از نعمت های خداوند متعال است که مومنان در آن گرد هم جمع می شوند و با یکدیگر ملاقات می کنند

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در آخرین نماز جمعه از ماه مبارک رمضان عنوان کرد: همه افراد باید در همه حال به تقوای الهی عمل نمایند.

 

وی ادامه داد: اقامه نماز جمعه از نعمت های خداوند متعال است که مومنان در آن گرد هم جمع می شوند و با یکدیگر ملاقات میکنند ، هم زیارت است وهم عبادت وهم اطلاع از اوضاع واحوال جهان اسلام .

 

حجت الاسلام و المسلمین الیاسی خاطر نشان کرد: برگزاری این نماز جمعه در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان بااین شرایط کرونایی با اعلام وضعیت سفید در شهرستان یک عیدی بزرگ به مردم صحنه بود تا مردم موءمن از بهره های معنوی آن فیض ببرند وخدا را بر این نعمتش شاکر وسپاسگزاریم .

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر ، هروزی که در تاریخ ما به‌عنوان روز مقاومت ثبت شده ، چرا که این روزهای بزرگ از اصالتهای دوران دفاع مقدس است وباید از دستاوردهای عظیم واستراتژیک داخلی وخارجی آن درست استفاده کنیم واین روزهای بیاد ماندنی را ارج بنهیم .

 

 

وی اشاره ای به افتخار آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت و یادآور شد: سوم اردیبهشت امسال بود که سپاه ماهواره نظامی را در مدار قرار داد و توان واقتدار دفاعی خود رابه رخ جهانیان  ودشمنان این ملت بزرگ کشید که این عمل باعث وحشت دشمن  وخوشحالی دوستان انقلاب گردید واین از برکات جنگ ودفاع مقدس ما سرچشمه گرفته است .

 

حجت الاسلام الیاسی در پایان با اشاره به حضور مومنانه مردم خیر ونیکوکار صحنه در رزمایش مواسات وکمک مومنانه فرمودند ملت ما بار دیگر عظمت وشکوه فرهنگی وانسانی خود را با لبیک به پیام حکیمانه ولی امر مسلمین امام خامنه ای به همه دنیا نشان دادن که این مردم بی نظریند  واز سپاه وبسیج  وسایر ارگانها ونهادهای دولتی وانقلابی بخاطر همراهی با خیرین تشکر نمودند .