پایگاه خبری تحلیلی امروله10:36 - 1399/03/03
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان صحنه:

سوم خرداد به ما نشان داد رمز پیروزی مقاومت است

پایگاه خبری امروله : رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان صحنه گفت : امنیت و آرامش کشور ایران به برکت خون شهدا است و امیدواریم بتوانیم به خون شهدا و اهداف آنان وفادار باشیم.

به گزارشامروله، ظهر امروز شنبه ( سوم خرداد ) همزمان با آزاد سازی خرمشهر مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان صحنه انجام شد.

 

مسئولین، خانواده های معظم شهدا و روسای نهادهاي مختلف حضور داشتند شرکت کنندگان با اهدای شاخه گل به مزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و همه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان تجدید پیمان کردند.

 

در این مراسم حسن اکبری غبار روبی مزار شهدا را جلوه ای از سپاس همه هموطنان قدر شناس از انسان های بزرگی دانست که با خون پاک خویش غبار ظلم و وابستگی را از چهره ایران اسلامی زدودند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را تحقق بخشیدند.

 

وی ادامه داد : امنیت و آرامش کشور ایران به برکت خون شهدا است و امیدواریم بتوانیم به خون شهدا و اهداف آنان وفادار باشیم.

 

اکبری خاطر نشان کرد : تجربه در تاریخ متراکم است که با مقاومت پیروزی بدست می‌آید و نه با سستی و ترس و درس خرمشهر، طبق فرمایشات رهبری، این است که مبارزه سخت کوشانه همراه با ایمان با پیروزی همراه خواهد بود.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان صحنه در پی تشریح عملیات بیت‌المقدس، در پایان اظهار کرد: این پیروزی به غرور ملی انجامید و عراق و ۲۱ کشور پشتیبانش را مجبور به عقب‌نشینی کرد.