پایگاه خبری تحلیلی امروله09:55 - 1399/03/07
مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد

تردد بیش از ۸۱ هزار مسافر از مرزهای خسروی و پرویزخان

مرصادنیوز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۱ هزار مسافر از مرزهای خسروی و پرویزخان از ابتدای دی ماه تا کنون تردد داشتند.

به گزارشامروله، فریبرز کرمی در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاداظهار داشت: از ابتدای دی ماه تا کنون ۸۱ هزار و ۵۷۲ مسافر از طریق مرزهای پرویز خان و خسروی تردد داشته‌اند که ۵۲ هزار و ۸۴۸ مسافر اتباع خارجی و ۲۸ هزار و ۷۲۴ مسافر ایرانی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در مجموع ۳۶ هزار و ۷۹۸ اتباع خارجی از مرز پرویزخان و ۱۶ هزار و ۵۰ مسافر از مرز خسروی تردد کردند.

کرمی بیان داشت: همچنین ۲۸ هزار و ۴۲ مسافر ایرانی از مرز پرویز خان و ۶۸۲ مسافر ایرانی از مرز خسروی تردد داشتند.

این مسئول افزود: در دی ماه مجموعاً ۲۹ هزار و ۷۰۴ مسافر از مرز پرویزخان و ۵ هزار و ۵۹۲ مسافر از مرز خسروی تردد داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین در بهمن‌ماه شاهد تردد ۲۷ هزار و ۹۸۵ مسافر از مرز پرویزخان و ۸ هزار و ۳۵۹ مسافر از مرز خسروی بودیم.

این مسئول ادامه داد: در اسفندماه نیز ۵ هزار و ۸۲۵ مسافر از طریق مرز پرویزخان و ۲ هزار و ۷۸۱ مسافر از مرز خسروی تردد داشتند.

کرمی تصریح کرد: در فروردین ماه هیچ گونه ترددی در مرز خسروی انجام نشد اما شاهد تردد سه اتباع خارجی از مرز پرویزخان و یک هزار و ۳۲۳ مسافر ایرانی از این مرز بودیم و در اردیبهشت ماه نیز شاهد بسته شدن مرزهای مذکور برای ورود بودیم.