پایگاه خبری تحلیلی امروله17:41 - 1399/03/09
امام جمعه شهرستان صحنه :

عظمت جامعه ایران اسلامی درگروه اصل قرار دادن اصول وتفکر وراه امام خمینی (ره) است

پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : عظمت واعتلای مادی ومعنوی ما و جامعه ایران اسلامی درگروه اصل قرار دادن اصول واستراتژی تفکر وراه امام خمینی (ره) است.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی در نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد: امام خمینی (ره) محو در اراده الهی بود وآنچه وظیفه شرعی بود انجام میداد وبدنبال مصلحت یانتیجه نبود ، امام(ره) آینده نگر بود امام ابعاد شخصیتی اش از همه حیثت نمونه وشایسته الگو برداری بود .

 

وی ادامه داد: عظمت واعتلای مادی ومعنوی ما و جامعه ایران اسلامی درگروه اصل قرار دادن اصول واستراتژی تفکر وراه امام خمینی (ره) است ، و ادامه دهنده راه ایشان امروز ، خلف صالحش رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ایست.

 

حجت الاسلام و المسلمین الیاسی با اشاره به تدبیر ، شجاعت وحکمت بالای مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری در طول این سالها که سکان کشور را به دست گرفته با تدبیر خود تمام فتنه های شوم دشمنان را در نطفه خاموش کرده است همانطور که میبینیم خود  سران استکبار به این امر اعتراف کردند و گفتند ما ماه ها و سال ها برنامه ریزی میکنیم ولی رهبر ایران با یک سخنرانی تمام آنها را خنثی و از بین میبرد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: امروز  وجود پر خیر وبرکت رهبر فرزانه انقلاب بر کشور اسلامیمان سایه گسترده واین کشتی انقلاب را در مواجهه با توفانهای هولناک دشمنان به ساحل نجات وسعادت رهنمون میباشند و روز به روز عظمت وعزت این ملت بزرگ ایران اسلامی در حوادث مختلف را با هدایتها وحمایتهایش به رخ دنیا نشان داده می شد.