پایگاه خبری تحلیلی امروله12:28 - 1399/03/12

ورود به اورامانات از فردا ممنوع می شود

استاندار کرمانشاه گفت: ورود به مناطق اورامانات از ساعت ۱۴ فردا تا روز شنبه هفته آینده ممنوع است.

به گزارشامروله، هوشنگ بازوند امروز دوشنبه در ستاد مدیریت و مقابله باکروناکه با حضور معاون درمان وزیر بهداشت در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد سیر صعودی ابتلاء به بیماریکرونادر استان کرمانشاه هستیم.

استاندار کرمانشاه شرایط استان کرمانشاه را در خصوص افزایش بیمارانکرونایینامطلوب اعلام کرد و افزود: مردم باید همانطور که در اوایل شیوع بیماری پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می‌کردند همان رفتار را داشته باشند.

وی خاطر نشان‌کرد: اگر مردم در این خصوص همکاری نکنند بدون شک تصمیمات جدی را برای کنترل بیماری اتخاذ خواهیم کرد.

مدیر ارشد استان در ادامه به بیان چند مصوبه پرداخت و گفت: بر این اساس در قدم اول ضروری است مدیرکلصمتاستان کرمانشاه نسبت به رفع مشکل ماسک در استان اقدامات لازم را انجام دهد چرا که ما نمی‌توانیم از مردم توقع رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشیم اما در بازار با کمبود ماسک مواجه باشیم.

بازوند بیان داشت: با توجه به رشد شیوع بیماریکرونادر سطح استان از ساعت ۲ بعد از ظهر روز سه شنبه ۱۳ خردادماه تا روز شنبه ۱۷ خردادماه به مدت سه روز و نصف ورود به منطقهاوراماناتکرمانشاه ممنوع است لذا از سفر به این مناطق به طور جدی خودداری شود.

وی اشاره‌ای نیز به تجمعات و ازدحام مردم در برخیمراسماتداشت و گفت: به این منظور از شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها توقع داریم ضمناغناسازیو اطلاع رسانی این موضوع را حل و فصل کنند و ترتیبی اتخاذ کنند که درمراسماتتشییع جنازه حداقل ۱۰ نفر حضور داشته باشند.