پایگاه خبری تحلیلی امروله04:55 - 1399/03/26

استفاده از ماسک در ادارات و بانک های سنقر اجباری است

فرماندار سنقروکلیایی گفت: استفاده از ماسک در ادارات و بانک ها اجباری است و تمهیداتی در این زمینه توسط دستگاها اتخاذ شده تا از ورود مراجعین بدون ماسک به داخل بانک ها و ادارات به منظور حفظ سلامت مردم اجتناب و جلوگیری به عمل بیاید.

به گزارشامروله، غلامرضا مرتضوی در نشست هماهنگی و دیدار با روسای بانک ها که با حضور معاون عمرانی و روسای شعب بانک های شهرستان که در سالن جلسات شهرداری سنقر برگزار شد بیان کرد: به علت شیوع و گسترس بیماری کرونا خیلی از کارگاه ها و بنگاه های تولیدی دچار خسارت شده اند لذا در این زمینه دولت تسهیلاتی را به منظور جبران خسارات در نظر گرفته است که باید از این ظرفیت در شهرستان استفاده شود.

وی در ادامه تولید را به عنوان یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و اعطای مشوق ها به تولید کنندگان و بنگاه های اقتصادی را از الزامات جهش تولید خواند و گفت: بانک ها با توجه به سختی ها و مشکلات معیشتی مردم در روند اعطای تسهیلات و تسریع در آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین یکی از مناطق خطر ابتلا به کرونا را شعب بانک ها عنوان کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز و شعب بانک ها به دلیل مراجعات متعدد عموم مردم، از الزامات است که باید اجرا شود.

فرماندار سنقروکلیایی افزود:  استفاده از ماسک در ادارات و بانک ها اجباری است و تمهیداتی در این زمینه توسط دستگاها اتخاذ شده تا از  ورود مراجعین بدون ماسک به داخل بانک ها و ادارات به منظور حفظ سلامت مردم اجتناب و جلوگیری به عمل بیاید.

رعایت حقوق شهروندی همراه با سعه صدر، تکریم ارباب رجوع و رعایت ساعات فعالیت طبق اطلاعیه شورای هماهنگی بانک ها از تاکیدات فرماندار سنقروکلیایی در این جلسه بود.