پایگاه خبری تحلیلی امروله10:23 - 1399/04/01
مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه:

۳۳ هزار بازنشسته کرمانشاهی مشمول افزایش حقوق هستند

مرصاد نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۳۳ هزار و ۲۱۶ بازنشسته در تأمین اجتماعی استان مشمول افزایش ۲۶ درصدی حقوق هستند.

به گزارشامروله،  حمیدرضا قاسمی در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاداظهار داشت: ۳۳ هزار و ۲۱۶ بازنشسته در تأمین اجتماعی کرمانشاه مشمول دریافت افزایش ۲۶ درصدی حقوق خواهند شد.

وی افزود: این افراد ظرف روزهای آینده افزایش ۲۶ درصدی حقوق خرداد ماه را دریافت خواهند کرد و معوقه آنها در ماه‌های فروردین و اردیبهشت نیز پس از آن پرداخت می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین دو هزار و ۵۴۳ نفر از کار افتادگان تأمین اجتماعی و ۱۸ هزار و ۱۱۳ نفر از همسران فوت شدگان تحت پوشش تأمین اجتماعی مشمول افزایش ۲۶ درصدی حقوق می‌شوند.

قاسمی خاطرنشان کرد: در مجموع ۷۳ هزار و ۷۹۶ مستمری بگیر مشمول افزایش ۲۶ درصدی حقوق می‌شوند.

وی جمع کل بازنشستگان بر اساس خانوارهای آنها را ۵۳ هزار و ۸۷۲ خانواده اعلام کرد و بیان داشت :۴۶ هزار و ۴۵۴ نفر از تبعه‌های بازنشسته و ۳ هزار و ۸۱۶ نفر از کار افتادگان مشمول افزایش ۲۶ درصدی حقوق خواهند شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: در مجموع ۱۹۷ هزار و ۸۶۲ نفر از افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی مشمول این افزایش حقوق می‌شوند.

وی افزود: افزایش ۲۶ درصدی حقوق بر اساس سابقه و سن بازنشستگی افراد محاسبه و پرداخت می‌شود.