پایگاه خبری تحلیلی امروله08:47 - 1399/04/04
گزارش

مسئولین شهرستان با کارکنان دادگستری صحنه دیدار کردند + تصویر

پایگاه خبری امروله : اعضای شورای تامین شهرستان صحنه به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس دادگستری و کارکنان این‌نهاد قضایی دیدار کردند.

به گزارشامروله، بمناسبت هفته قوه قضائیه، علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه،به اتفاق اعضای شورای تامین ، با ریاست دادگستری و دادستان دیدار و گفتگو کردند.

 

فرماندار شهرستان صحنه، در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطرات شهید بهشتی و 72 تن از یارانش اظهار داشت: دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

 

رئیس شورای تامین شهرستان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی همیشه در بسط و گسترش عدل، تامین و گسترش امنیت، رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و مجاهدت در جهت حفظ بیت المال تلاش می کند.

 

  در ادامه این دیدار، فرماندار صحنه مجموعه مدیران شهرستان را بسیار یک دل و هماهنگ برای توسعه شهرستان ذکر کرد و اظهار داشت : اعضای شورای تامین و شورای اداری در کنار هم و با دلسوزی و تلاش هدفی جز خدمت خالصانه به مردم این شهرستان ندارند.

 

حیدری در پایان، هدف از این دیدار را تبریک هفته قوه قضائیه و تشکر و قدردانی از خدمات خالصانه و بی شائبه کلیه عوامل و کارکنان مجموعه قوه قضائیه این شهرستان عنوان کرد.

 

در پایان این دیدار به قضات شهرستان با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد