پایگاه خبری تحلیلی امروله08:55 - 1399/04/04
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه :

روند تاسیس سیستم آبرسانی شهرستان سنقر تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

پایگاه خبری امروله :معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در جلسه بررسی مشکلات شهر سنقر و سطرگفت : روند تاسیس سیستم آبرسانی به این شهرستان تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی یک حلقه چاه نیز برای تامین آب شرب حفر خواهد شد.

به گزارشامروله، مهرداد سالاری در نشست بررسی مشکلات شهر سنقر و سطر که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: وظیفه ذاتی شهرداری ها خدمت رسانی به مردم است از این رو درگیر شدن شهرداران به مسائلی به غیر از خدمت قابل قبول نیست.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر ایجاد نواحی کارگاهی در شهرهای استان تاکید کرد و گفت: به منظور ساماندهی مشاغل مزاحم باید ناحیه های کارگاهی در شهرهای استان ایجاد شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: شهرداران می‌توانند در این نواحی علاوه بر مشاغل آلاینده مشاغل خدماتی را نیز ساماندهی کنند.

 

سالاری عنوان کرد: به منظور ساماندهی به طرح مشاغل آلاینده در نواحی کارگاهی از اتاق اصناف و اتحادیه ها کمک خواهیم گرفت تا دعوت به جابجایی تسریع شود.

 

وی همچنین به موضوع تامین آب شرب سنقر اشاره کرد و گفت: روند تاسیس سیستم آبرسانی به این شهرستان تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی یک حلقه چاه نیز برای تامین آب شرب حفر خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه به پروژه گردشگری احداث زیپ لاین و پل معلق در شهرستان سنقر نیز اشاره کرد و اظهارداشت: این پروژه به منظور تسریع در روند بهره برداری به بخش خصوصی واگذار شود.

 

 مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی هم در ادامه این جلسه با اشاره به هزینه های بالای شهرداری های شهرستان افزایش اعتبار و برخی امتیازات را در این زمینه خواستار شد. 

 

بررسی مشکلات بازسازی بافت فرسوده شهری، احداث ساختمان دوم آتش نشانی در شهر سنقر، مشکلات عدم واگذاری پروژه زیپ لاین  پارک سراب شهر سنقر، آب و فاضلاب شهر سطر، در نظر گرفتن امتیازات بیشتر در استفاده از ظرفیت سد های شهرستان وارائه مشکلات حوزه تامین برق شهرستان از مهمترین مباحثی بود که توسط فرماندار سنقروکلیایی مطرح شد.