پایگاه خبری تحلیلی امروله16:39 - 1399/04/08
نماینده مردم صحنه در مجلس :

اختلافات بین دستگاهای اجرایی نباید مانع از خدمت رسانی به مردم باشد

پایگاه خبری امروله : نمانیده مردم شهرستان های صحنه ، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت : اختلافات بین دستگاهای اجرایی نباید مانع از خدمت رسانی به مردم باشد.

به گزارشامروله،  علی رضایی نماینده منتخب مردم در جلسه شورای اداری شهرستان صحنه  خطاب به مسئولین و مدیران بیان کرد: بنا داریم با همکاری و همراهی شما جایگاه شهرستان را در تمامی بخش ها ارتقاء دهیم .

 

رضایی بیان کرد: مدیران در حوزه کاری خود آستین همت را بالا بزند، و هر کدام که به سهم خود تلاش کنیم و سرمایه گذارانی را در این خصوص وارد میدان اقتصادی شهرستان نماییم و از طریق مجموعه نخبگان و تیم مشاوره ای هم هدایت شود قطعا شاهد درخشش هر چه بیش تر شهرستان های خود هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اختلافات بین دستگاهای اجرایی نباید مانع از خدمت رسانی به مردم باشد و بنده هم به عنوان خادم این مردم  از کم  کاری هیچ مدیری چشم پوشی نخواهم کرد،و با تمام توان  پای کار هستم  و خود را موظف به پاسخ دادن به مطالبات مردمی می دانیم و تا زمانی که فرصت خدمت در اختیار ما است کار خود را با جدیت و با همراهی و همدلی برای مردم انجام دهیم.

 

نمانیده مردم شهرستان های صحنه ، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت :  با همراهی همه شما حرکتمان را شروع می کنیم و دست در دست هم گام های خود را در جهت خدمت به مردم بر می داریم.