پایگاه خبری تحلیلی امروله08:30 - 1399/05/08
رئیس دادگستری شهرستان صحنه :

مصلحین ، متنفذین اجتماعی و ریش‌سفیدان یک ظرفیت مهم برای سازش در پرونده های قضایی است

پایگاه خبری امروله : رئیس دادگستری شهرستان صحنه گفت : شورای حل اختلاف جهت سازش پرونده های ورودی میتواند ازظرفیت مصلحین و متنفذین اجتماعی و ریش‌سفیدان مورد احترام در منطقه بهره ببرد.

به گزارشامروله، صبح امروز چهارشنبه رئیس دادگستری شهرستان صحنه از اداره شوراهای حل اختلاف این شهرستان به استفاده ازظرفیت مصلحین و متنفذین اجتماعی و ریش‌سفیدان مورد احترام در منطقه تاکید گردید.  


 ریاست دادگستری شهرستان صحنه در این جلسه ضمن تشکر از فعالیت های سرپرست شورای حل اختلاف شهرستان با تاکید بر توجه شوراهای حل اختلاف به رفع کینه و عداوت های بین اشخاص عنوان داشت‌ در هر اختلاف اعم از وقوع آن در شهر یا روستا، با ارجاع امر به ریش سفیدان همان منطقه و کسانی که دارای حسن شهرت هستند، ایجاد آرامش و رفع نزاع  و فصل خصومت مورد توجه قرار گیرد.

 

 وی خاطر نشان کرد : تحقق این امر در سایه تاسیس ستاد مصلحین در بطن شورای حل اختلاف امکان پذیر خواهد بود که ان شا الله بزودی  باشناسایی معتمدان منطقه فعالیت این ستاد آغاز خواهد گردید


 فعالیت اعضای ستاد در حوزه مصلحین اصناف ، مساجد و محلات  در هر منطقه خواهد بود .


در خاتمه جلسه جناب آقای عزیزی از شعب شوراها بازدید و با تعدادی از مراجعین ملاقات و دستوراتی راجع به مشکلات قضایی مطروحه صادرگردید.