پایگاه خبری تحلیلی امروله08:36 - 1399/05/08
گزارش خبری

دارالقرآن سپاه شهرستان صحنه افتتاح شد + تصویر

پایگاه خبری امروله : مراسم افتتاح دارالقران سپاه شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری و میربانی گروه بسیج جهادی شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارشامروله، مراسم افتتاح دارالقران سپاه شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری و میربانی گروه بسیج جهادی شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

 

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی در مراسم افتتاحیه دارالقران سپاه شهرستان صحنه عنوان کرد : دور ماندن از مفاهیم قرآنی باعث خسران افراد می شود.

 

وی ادامه داد: اگر افراد بخواهند نصرت خداوند شامل آنها شود باید دین خدا را یاری کنند.

 

سرهنگ دوم پاسدار مسعود کاظمی با بیان اینکه آیات قرآن سرلوحه نجات بخش برای بشر است خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قرآن نحوه درست زندگی کردن را به ما می‌آموزد و از سوی دیگر تضمین‌کننده سعادت دنیوی و اخروی انسان محسوب می‌شود .

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت:  در جامعه امروز با توجه به رشد فنّاوری بیش از هر زمان دیگری نیازمند پرورش نور معنویت در جامعه هستیم و با توجه به اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از نبود ارتباط باخدا رخ می‌دهد لذا این مرکز برای تقویت ارتباط انسان با آفریننده خود، راه‌اندازی شد.

 

بهترین راه درمان قلب و روح افراد مراجعه به قرآن است

 

حجت الاسلام و المسلمین مسلم کماسی نیز در ادامه ضمن  بیان تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام بابیان حدیثی از آن حضرت که می فرماید ؛ هیچ سلامتی همانند سلامتی قلب(روح )نیست عنوان کرد : انسان اگر با قلب وروح مریض وآلوده به گناه از دنیا برود گرفتار عذاب الهی خواهد شد لذا همچنان که به فکر سلامت جسم خود هستیم باید بیشتر ازآن به فکر سلامت روح و تعمیق معنویات باشیم.

 

وی ادامه داد: بهترین راه درمان قلب و روح افراد مراجعه به قرآن است.

 

حجت الاسلام و المسلمین کماسی خاطر نشان کرد: قرآن دستور العمل زندگی انسان است و باید درتمام امورات فردی و اجتماعی به قرآن رجوع و عمل کنیم تا به سعادت دنیا وآخرت دست یابیم .

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان صحنه گفت: اگر جامعه اسلامی امروز گرفتاریهای دارد بخاطر این است که به وصیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به درستی عمل نکرده اند اگر به وصیت پیامبر عمل می شد که فرمودند: «ِ إِنِّي تَارِكٌ فِيكُمُ الثَّقَلَيْنِ مَا إِنْ تَمَسَّكْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا كِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِي أَهْلَ بَيْتِي وَ إِنَّهُمَا لَنْ يَفْتَرِقَا حَتَّى يَرِدا علی الحوض... واز قرآن ، واهل بیت که مفسران واقعی قرآن هستند تبعیت می شد امروز امت واحده اسلامی تشکیل می شد و دشمنان اسلام راهی جز تسلیم نداشتند.  


ایشان در ادامه با اشاره به مسایل سیاسی روز  گفتند راه نجات امت اسلامی عمل به دستورات قرآن والگوگرفتن از اهلبیت (ع)است.