پایگاه خبری تحلیلی امروله08:34 - 1399/05/09
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه :

دومین مرحله رزمایش مومنانه شهرستان صحنه در عید قربان انجام می گیرد

پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : دومین مرحله رزمایش مومنانه شهرستان صحنه در عیدقربان انجام می گیرد

به گزارشامروله، جلسه هماهنگی انجام مرحله دوم نهضت کمک مومنانه سپاه شهرستان صحنه در سالن جلسات این ناحیه برگزار  شد.

 

در این جلسه سرهنگ پاسدار کاظمی عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون سپاه با همکاری خیرین و گروه جهادی خدمات بسیاری را به مردم ارائه داده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در نهضت کمک مومنانه جامعه هدف خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست و نیاز مند است تصریح کرد : علاوه بر توزیع بسته های حمایتی ، ضد عفونی مناطق مختلف شهرستان،  ۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی رایگان توسط گروه جهادی در محله ها توزیع شد.

 

سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه در روزهای اولیه شیوع ویروس کرونا با احداث قرارگاه محرومیت زدایی در شهرستان توانست به خوبی عمل کند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه مرحله دوم نهضت کمک مومنانه از عید قربان آغاز می شود و در سه بازه زمانی مشخص انجام خواهد گرفت.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین مسلم کماسی نیز عنوان کرد: روز عرفه جایگزین  شب های احیا است و باید سعی کنیم از ویژگی های این روز عزیز کمال استفاده را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد : در خواندن دعای عرفه باید به معنی آن نیز توجه کنیم چرا که باعث معرفت بیشتر در خواننده آن می شود .

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان صحنه گفت: باید سعی کنیم در این مرحله خانواده افراد نیازمندی که بر اثر ویروس کرونا در شهرستان صحنه فوت شده اند نیز  مورد کمک قرار گیرند.