پایگاه خبری تحلیلی امروله08:36 - 1399/05/15
رئیس دادگستری شهرستان صحنه :

همایش طلایه داران صلح شرق استان کرمانشاه در صحنه برگزار می شود

پایگاه خبری امروله : رئیس دادگستری شهرستان صحنه گفت : همایش طلایه داران صلح شرق استان کرمانشاه متشکل از بزرگان ایلات و طوایف شهرستان های کنگاور،سنقر،بیستون و هرسین با محوریت شهرستان صحنه برگزار می شود.

صادق عزیزی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : تأمین امنیت و آرامش شهروندان فقط وظیفه نهادهای قضایی، امنیتی و انتظامی نیست و تمامی مسئولان و افراد باید در آن مشارکت کنند.

 

وی ادامه داد: رفع نزاع و فصل خصومت با استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و متنفذان اجتماعی یکی از راهکارهای مطلوب در تحقق این هدف می باشد که مورد تاکید ریاست معظم قوه قضائیه ( دامت توفیقاته) قرار دارد .

 

عزیزی خاطر نشان کرد : در این راستا همایش طلایه داران صلح شرق استان کرمانشاه متشکل از بزرگان ایلات و طوایف شهرستان های کنگاور،سنقر،بیستون و هرسین با محوریت شهرستان صحنه طی روزهای آتی با دعوت از بزرگان و مدیران منطقه و با حضور مسئولین ارشد قضایی استان کرمانشاه برای تبیین اهداف و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه، برای نخستین بار در شهرستان های استان برگزار می گردد.

 

رئیس دادگستری شهرستان صحنه گفت: لذا بدینوسیله ضمن تبریک سالروز ولادت امام هادی علیه السلام ، از مردم عزیز شهرستان صحنه تقاضا میگردد جهت تشکیل ستاد مصلحین و شناسایی هر چه بهتر بزرگان و ریش سفیدان  مورد احترام مردم در روستاهای منطقه ، که اغلب با اخلاص و بدون اطلاع مسئولان، محوریت آرامش و صلح و سازش در مناطق خود را عهده دار هستند مشخصات این افراد را  از طریق کانال دادگستری شهرستان به آدرسsapp.ir/sahneh_dadgostaryدر بستر  پیام رسان سروش یا به شماره همراه ۰۹۱۲۰۶۴۳۰۳۴ رئیس حوزه قضایی شهرستان صحنه، در قالب پیامک ارسال نمایند.