پایگاه خبری تحلیلی امروله14:33 - 1399/06/12
گزارش

پروژه مرکز خرید صحنه به رویای دست نیافتنی تبدیل شده است

پایگاه خبری امروله : پروژه مرکز خرید صحنه با اعتبار اولیه 7 میلیارد تومان قرار بود در تاریخ 1/5/93 به بهره برداری برسد اما متاسفانه هیچ گونه اقدام جدی برای تکمیل آن صورت نگرفته و با 30 درصد پیشرفت فیزیکی به حال خود رها شده است.

به گزارشامروله،  مرکز خرید شهر صحنه یکی از پروژه هایی است که در سال 1391 توسط شهردار و شورای اسلامی زمان خودش جهت دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز در محل قدیمی شهرداری کلنگ زنی شد.

 

این پروژه 14 هزار متری با چند طبقه پارکینگ طبقاتی با اعتبار اولیه 7 میلیارد تومان قرار بود در تاریخ  1/5/93 به بهره برداری برسد اما متاسفانه هیچ گونه اقدام جدی برای تکمیل آن صورت نگرفته و با  30 درصد پیشرفت فیزیکی به حال خود رها شده است.

 

طبق برآورد های انجام شده کارشناسان ،در سال96 این پروژه جهت تکمیل به 10 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که این رقم در سال 99، یک مبلغ کاملا نجومی خواهد بود.

 

با توجه به بالا رفتن افزایشی مصالح ساختمانی علاوه بر اینکه تکمیل پروژه را به یک رویای شیرین تبدیل کرده است اگر این روال 5 ساله ادامه پیدا کند قطعا آن چند درصد پیشرفتی سال 91 نیز به مخروبه تبدیل خواهد شد.