پایگاه خبری تحلیلی امروله13:00 - 1399/06/16
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه مطرح کرد:

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کرمانشاه/ برگزاری بیش از 1000 برنامه فرهنگی و هنری

مرصاد نیوز: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه برنامه های اجرایی طی هفته دفاع مقدس در این استان را تشریح کرد.

به گزارشامروله، سرهنگ ‌ناصرباباخانی امروز یکشنبه در دومین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن تشریح برنامه های بزرگداشت ۴۰سالگی دفاع مقدس در استان، اظهار داشت: بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در هفته دفاع مقدس امسال برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: بر این اساس ۱۳ کمیته جهت پیشبرد برنامه های این ایام تشکیل شده است و در طول سال مجاهدت های رزمندگان به تصویر کشیده خواهد شد.

سرهنگ باباخانی خاطر نشان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با شعار " ما قوی هستیم" برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا اکثر برنامه ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه اوج برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس برگزار می شود، گفت: برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان اسفند ماه سال جاری اجرا خواهند شد و همچنین برنامه هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور با تجلیل ۱۸ هزار نفر از پیشکسوتان به صورت ویدیو کنفرانس در استانداری برگزار می شود. 

این مسئول تصریح کرد: امسال به علت شیوع بیماری کرونا رژه نیروهای مسلح در استان کرمانشاه برگزار نخواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه بیان داشت: تجلیل از پیشکسوتان کرمانشاه در ۸ سال دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با حضور ۴۰ اداره از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال محسوب می شوند.

وی ادامه داد: در صورت بهبود وضعیت بیماری کرونا نمایشگاه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برپا می شود و اگر وضعیت بیماری در کرمانشاه قرمز بود برنامه های نمایشگاه به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت صدا و سیما پخش می شود.

سرهنگ باباخانی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه، افتتاح پروژه های فرهنگی، هنری،صنعتی و ...، صدور بیانیه و انتشار در فضای مجازی و بزرگداشت فرماندهان شهید دوران ۸ سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.