پایگاه خبری تحلیلی امروله12:38 - 1399/07/02
مسئول بسیج جامعه کارگری استان کرمانشاه به مرصاد خبر داد:

اجرای طرح های "شهید برونسی " و "شهید کریمی" با هدف حمایت از کالای ایرانی و کارخانه جات

مرصاد نیوز:مسئول بسیج جامعه کارگری استان سپاه حضرت نبی اکرم(ص ) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال طرح شهید برونسی تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی و طرح شهید کریمی در قالب حمایت از کارخانه جاتی که دچار رکود شده اند در سطح استان اجرا شده است.

به گزارشامروله، سرهنگ فریدون داوری در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی از جمله برپایی نمایشگاه ایثار ادامه دارد، تبیین نقش کارگران و مراسم تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهدا برگزار شده است.

 وی افزود: همچنین طی هفته آینده مراسم یادواره شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 داوری از برپایی نشست هیئت اندیشه ورز به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و عنوان کرد: یک دوره مسابقه تیراندازی نیز با حضور بسیجیان جامعه کارگری برگزار می شود.

سرهنگ داوری از فضاسازی کارخانه جات و پایگاه‌های بسیج جامعه کارگری به مناسبت این هفته خبر داد و گفت: همچنین مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از دو کارخانه سیمان غرب و قندبیستون به عنوان کارخانجات پشتیبانی کننده در دوران دفاع مقدس نیز بازدید به عمل می آید.

داوری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال طرح شهید برونسی تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی و طرح شهید کریمی در قالب حمایت از کارخانه جاتی که دچار رکود شده اند در سطح استان اجرا شده است.

وی افزود: بسیج جامعه کارگری استان کرمانشاه چهار هزار نفر عضو دارد.