پایگاه خبری تحلیلی امروله11:06 - 1399/07/05
اختصاصی / یک منبع آگاه به مرصاد خبر داد:

افزایش خودکشی در میان اعضای احزاب و گروهک های ضد انقلاب/ وقتی وعده های پوچ اعضا را به بن بست زندگی می رساند

مرصاد نیوز: یک منبع آگاه گفت: وعده های پوچ و وضعیت زندگی اسف بار، اعضای احزاب و گروهک های ضد انقلاب را به سمت خودکشی رسانده اند.

به گزارشامروله، یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  اظهار داشت: طی روزهای گذشته آمار خودکشی در میان احزاب و گروهک های ضد انقلاب بالا رفته است.

وی با بیان اینکه به تازگی یک نفر دیگر از اعضای این احزاب ضدانقلاب نیز خودکشی کرده است، افزود: این فرد طی رفت و آمدهایی که با خارج از کشور داشته، در نهایت به میزانی از مشکلات روانی و پوچی رسیده که خودکشی کرده است.

این منبع آگاه افزود: چندی پیش هم یک نفر دیگر از این افراد که دختری 17 ساله بود، در خارج از کشور دست به خودکشی زد.

وی تاکید کرد: فشار های زندگی در میان اعضای احزاب ضدانقلاب خارج از کشور و شرایط بسیار بد به حدی است که این میزان خودکشی را شاهد هستیم. آن ها پس از 3 الی 6 ماه به سردرگمی رسیده و به این نقطه می رسند که خودکشی کنند.

این منبع آگاه گفت: این گروهک ها و احزاب ضد انقلاب معمولا با شناسایی افراد به آن ها وعده پول می دهند تا به عضویت این گروهک ها در بیایند.

وی تاکید کرد:  یکی دیگر از وعده های این گروهک ها و احزاب ضد انقلاب، وعده مهاجرت به اروپاست. آن ها با ترسیم یک رویای پوچ برای جوانی که آرزوی مهاجرت به اروپا را دارد، به آن ها این وعده را می دهند که پس از مدتی فعالیت بر علیه مردم و کشور ایران، آن ها را به اروپا می برند اما این وعده توخالی و پوچ از آب در می آید.

این منبع آگاه تاکید کرد: جوانی که با وعده پول و مهاجرت به اروپا به عضویت این گروهک ها در می آید، وقتی می بیند که این وعده ها دروغ بوده و از طرفی وضعیت زندگی در میان این گروهک ها به شدت سخت و اسف بار است و از طرف دیگر راهی برای بازگشت به ایران ندارد، خودکشی می کند.

وی گفت: این گروهک ها معمولا طعمه های خود را از قشر جوان و نوجوان و به خصوص زنان و دختران کم سن و سال انتخاب می کنند تا با فشارهای عاطفی سریع تر به نتیجه خود دست یابند.