پایگاه خبری تحلیلی امروله14:00 - 1399/07/05
با حضور مسئولین

تودیع و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان صحنه برگزار شد

پایگاه خبری امروله : جلسه تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی صحنه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی صحنه  با حضورعلیرضا حیدری فرماندار صحنه ،مهندس  کریمی زند مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه  در دفتر  فرماندار برگزار شد.

 

علیرضا حیدری فرماندار صحنه با تبریک هفته دفاع مقدس عنوان داشت :  با توجه به پیشرفت خوب شهرستان در بخش کشاورزی و پتانسیل بالا در این بخش  باید با اراده مضاعف بمنظور رفع کمبودهای کشاورزی و همچنین برای فعالیت در عرصه افزایش تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان گام برداریم .

 

حیدری همچنین به اهمیت بخش دام  در این شهرستان اشاره کردو گفت: انتظار می رود رئیس جدید اداره کشاورزی شهرستان در راستای آموزش به کشاورزان و دامداران در جنبه های مختلف و همچنین نظارت و کنترل بر مراکز خدماتی موجود در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی همچنین برصنایع تبدیلی و گسترش باغات در شهرستان تاکید داشت و افزود: با توجه به ظرفیت های بخش کشاورزی در این شهرستان، ایجاد صنایع تبدیلی مرتبط با این بخش در شهرستان ضروری است.

 

حیدری بر ضرورت تعامل و همکاری نزدیک مدیریت جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان با دستگاههای محلی بمنظور رسیدگی و مرتفع نمودن مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

 

در این آئین محمد صادق تنهایی به عنوان سرپرست  جدید جهاد کشاورزی شهرستان صحنه منصوب و معارفه شد و از زحمات اصلان غفاری مدیر سابق تقدیر شد.