پایگاه خبری تحلیلی امروله14:42 - 1399/08/29
گزارش خبری

جلسه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان صحنه انجام شد + تصویر

پایگاه خبری امروله : جلسه گرامیداشت هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولین در محل فرمانداری شهرستان صحنه انجام شد .

به گزارشامروله، جلسه گرامیداشت هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولین در محل فرمانداری  شهرستان صحنه انجام شد .

 

سرهنگ پاسدار مسعود کاظمی در این جلسه عنوان کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه هایی که به صورت گردهمایی در سال های گذشته صورت می گرفت به صورت حداقل و در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

 

وی ادامه داد : امسال هفت منزل مسکونی‌ ویژه نیازمندان توسط گروه های جهادی بسیج سازندگی ساماندهی و ساخته خواهد شد.

 

سرهنگ کاظمی اشاره ای به انجام رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج داشت و تصریح کرد : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۴ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: این ناحیه آمادگی همکاری با شبکه بهداشت شهرستان جهت اعزام بسیجیان به مراکز درمانی با عنوان کمک پرستار را می باشد.

 

تفکر بسیجی راه نجات کسور در مقباله با کشور های استکبار است

 

علیرضا حیدری در جلسه گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد :  پنج آذر ماه یاد و خاطره همه عزیزانی است که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و دشمن تا به دندان مسلح را شکست دادند.

 


وی ادامه داد : امروز ما شاهد حضور بسیج به عنوان یک نیروی فعال و پویا در شرایط های مختلف در کشور هستیم.


حیدری خاطر با بیان اینکه بسیج از ابتدای شیوع ویروس کرونا کنار مدافعان سلامت حضور داشته است تصریح کرد : بسیج در تمام عرصه های که نیاز بود حاضر شد و گوش به فرمان مقام معظم رهبری در حال خدمت رسانی است.

 

فرماندار شهرستان صحنه یادآور شد: اگر امروز ما زیر حرف قدرت های استکباری نمی‌رویم و در جهان سربلند هستیم بخاطر وجود تفکر بسیجی در کشور است.