پایگاه خبری تحلیلی امروله11:59 - 1399/09/01
فرمانده انتظامی شهرستان صحنه:

بسیج در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی خوش درخشیده است

پایگاه خبری امروله : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان صحنه گفت: بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.

سرهنگ بهروز فخری در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به زیبایی متجلی یافته، بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

 

وی ادامه داد : بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج بازتعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب در کنار مردم تبدیل کند.

 

سرهنگ فخری خاطر نشان کرد : بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان صحنه در پایان گفت: هفته بسیج را خدمت تمامی بسیجیان عزیز و بخصوص بسیجیان شهرستان شهرستان صحنه تبریک و تهنیت عرض می کنم و سربلندی و توفیق روزافزون شما بسیجیان و طول عمر با عزت را برای رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.