پایگاه خبری تحلیلی امروله13:19 - 1399/09/09
گزارش

جلسه هماهنگی و هم اندیشی کمیته های ۴ گانه طرح شهید قاسم سلیمانی شهرستان صحنه برگزار شد

پایگاه خبری امروله : جلسه هماهنگی و هم اندیشی کمیته های ۴ گانه طرح شهید قاسم سلیمانی شهرستان صحنه به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء ستاد برگزار شد.

به گزارشامروله،  جلسه هماهنگی و هم اندیشی کمیته های ۴ گانه طرح شهید قاسم سلیمانی شهرستان  صحنه  به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء ستاد برگزار شد.

 

علیرضا حیدری فرماندار در این جلسه ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده گفت: اجرای صحیح این طرح در کنترل شیوع کرونا قطعا موثر خواهد شد و عنوان داشت،طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت اپیدمی کرونا در صحنه  به شیوه محله محور، خانواده محور و بر پایه هر خانه یک پایگاه سلامت اجرا می‌شود.

 

حیدری افزود:کاهش میزان مرگ و میر، کاهش میزان بستری، قطع زنجیره انتقال با افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پوشش حمایتی از بیماران در معرض خطر از اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است

 

وی تصریح کرد : تیم هایی که برای اجرای طرح به درب منازل مردم مراجعه میکنند دارای کارت شناسایی و از ادارت  جمعیت هلال احمر ، بسیج ، کادر درمان و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان می باشند.

 

فرماندار صحنه با تشکر از فعالیت های انجام شده توسط ستاد در این طرح بیان کرد: اتکای اصلی این طرح بر همیاری و همکاری مردم استوار است و امیدواریم با رعایت اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم و تداوم این طرح محله محور بتوانیم وضعیت  شهرستان را از شرایط قرمز فعلی به وضعیت سفید برسانیم.