پایگاه خبری تحلیلی امروله00:00 - 1399/12/18

جلسه هماهنگی اقدامات پیشگیرانه شیوع کرونا در صحنه تشکیل شد

جلسه هماهنگی اقدامات پیشگیرانه شیوع کرونا و ممانعت از هرگونه تجمع در مراسمات پایان سال و عید نوروز در فرماندار یشهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارش سیمره خبر ،جلسه هماهنگی  اقدامات پیشگیرانه شیوع کرونا و ممانعت از هرگونه تجمع در مراسمات پایان سال و عید نوروز با حضور سرکار خانم شاه آبادی معاونت فنی بهداشت استان کرمانشاه در دفتر علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه برگزار شد.

 

علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه در این نشست، بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان صحنه همپای سایر شهرستان های استان، در اجرای هر چه بهتر دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا با حضور کادر درمانی و بهداشتی و دستگاه های اجرایی و نیرو های نظامی و انتظامی وبسیج مردمی با تمام ظرفیت وارد عمل شده و کماکان ادامه دارد..

 

وی بیان داشت: اقدامات خوب ومطلوب خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان به ویژه موفقیت در طرح های مدیریت هوشمند محدودیت ها و طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی و همچنین همراهی خوب مردم با ستاد کرونا این شهرستان قابل تقدیر است

 

حیدری با بیان اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک خواهیم شد ، تصریح کرد: امسال هم مانند سال قبل بمنظور سلامتی مردم و قطع رنجیره کرونا ورودی تمامی آرامستان‌های شهرستان اعم از شهری و روستایی در جمعه آخر سال و غریبان مسدود خواهد شد.

 

فرماندارافزود: برای جلوگیری از تجمعات در بازار جهت خریدهای شب عید تدابیر لازم اتخاذ و طرح ساماندهی دستفروشان با کمک شهرداری و اداره صمت و اتاق اصناف در دستور کار است.