پایگاه خبری تحلیلی امروله15:03 - 1400/07/30

افراد سلطان پرور در کشور باید دستگیر وبه اشد مجازات برسند

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : به لطف الهی حکومت های جور و ستم و راس آن رژیم صهیونیستی در حال زوال است.

به گزارش امروله ،حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان صحنه ضمن تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد : ایشان بهترین الگو برای تمام نسل ها و آدمیان جهان هستند .

 

وی ادامه داد : دشمنان جهان اسلام به دنبال اختلاف بین مسلمانان می باشند و برای این نیت شوم خود از هیچ تلاشی فروگذار نیست ولی به لطف الهی حکومت های جور و ستم و راس آن رژیم صهیونیستی رو به زوال هستند .

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری خاص امیری اشاره ای به قانون کاپیتولاسیون در ایران دوران طاغوت داشت و گفت:  ۴ آبان ۱۳۴۳ امام خمینی(ره) در نطقی تاریخی علیه لایحه کاپیتولاسیون سخنرانی کرده آن را سند بردگی ملت ایران دانستند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در ادامه اشاره ای به قاطع بودن قوه قضاییه در برخورد با دانه درشت ها داشت و  خاطر نشان کرد : امروز اگر در کشور ما تخلف می شود و فلان مسئولی مسئولیتش را به خوبی انجام نمی دهد ، اگر خیانت هایی به صورت عمدی و سهوی صورت می گیرد قوه قضاییه ما آن را به پای میز محاکمه می کشاند و آن را محاکمه می کند و همه مردم از این اقدام پسندیده حمایت می کنند که جای تشکر دارد اما باید افراد سلطان پرور را دستگیر وبه اشد مجازات برسانند که این خواسته عمومی از این قوه محترم است.

 

وی یادآور شد : هر کسی که به ملت خیانت می کند باید به اشد مجازات برسد چرا که ما این همه شهید نداده ایم که اعتقاد مردم از بین برود یا آنها در سختی باشند ، افراد مسئول همچون آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم باید شبانه روز تلاش کنند تا اعتماد مردم و ارزش پول ملی برگردد.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه گفت : برای حل مشکلات داشتن نقشه راه ، کاهش وابستگی به نفت ، کاهش وابستگی به دلار و اعتماد و سرمایه گذاری روی جونان بسیار مهم و قابل توجه است.