پایگاه خبری تحلیلی امروله22:30 - 1400/10/24

ایجاد اشتغال در کرمانشاه مهمترین مسئله است

از دلایل زمینه‌های سقوط پهلوی وفرار شاه معدوم می‌توان به نوکری و سرسپردگی کامل شاه به آمریکا، استبداد و دیکتاتوری اشاره کرد.

به گزارش امروله ،حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به مناسبت سالروز شهادت حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: علامه فرهیخته علم رجال، مرحوم مامقانی می‌گوید: «ایمان قوی و باور راسخ آن حضرت از این ماجرا به خوبی استفاده می‌شود که هر بار بشیر خبر شهادت یکی از چهار پسرش را به او داده می‌شد او می‌فرمود: فرزندانم و هر که زیر این آسمان است، همه فدای حسین باد».

 

امام جمعه صحنه افزود: وی پس از واقعه عاشورا، از مرثیه خوانی و نوحه سرایی استفاده کرده تا ندای مظلومیت کربلاییان را به گوش نسل‌های آینده برساند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری با اشاره به ۲۶ دی ۱۳۵۷ فرار شاه معدوم گفت: از دلایل زمینه‌های سقوط پهلوی می‌توان به نوکری و سرسپردگی کامل شاه به آمریکا، استبداد و دیکتاتوری و مبارزه علنی رژیم شاه با شعائر و آموزه‌های دینی مردم و مرجعیت و روحانیت اشاره کرد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال در کرمانشاه مهمترین مسئله است و تمام زحمت ها باید در این مسیر باشد مخصوصا با توجه به اینکه  دست استانداران دولت سیزدهم در این زمینه باز است.