پایگاه خبری تحلیلی امروله22:09 - 1400/11/20

امروز آخرین جلسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱/فرصت ۱۰ روزه نمایندگان برای ارائه پیشنهادات

امروز آخرین جلسه کمیسیون تلفیق برای جمع‌بندی مصوبات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش امروله ، به نقل ازخبرگزاری تسنیم، امروز(چهارشنبه 20 بهمن ماه) آخرین جلسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 به منظور بررسی لایحه بودجه سال آینده برگزار شد.

صبح امروز جلسات کارگروه‌های مختلف کمیسیون از جمله کمیته عمران و تبصره 14 و ... به منظور ارزابی و هماهنگی‌های نهایی برگزار شده بود و ظهر امروز جلسه کمیسیون تلفیق با حضور اکثریت اعضا برای جمع‌بندی نهایی مصوبات برگزار شد.

در این جلسه تلاش شد با حضور مسئولانی از سازمان برنامه و بودجه بین هزینه‌ها و درآمدها در بودجه سال 1401 بالانس ایجاد شود.

پس از جمع‌بندی نهایی لایحه بودجه برای سپری شدن مراحل قانونی تقدیم هیئت رئیسه قوه مقننه خواهد شد؛ وکلای ملت نیز 10 روز فرصت دارند تا لایحه بودجه را ارزیابی و پیشنهادات خود را جهت طرح در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس کنند.

طبق برنامه ریزی هیئت رئیسه مجلس، بررسی لایحه از روز (یکشنبه اول اسفند ماه) در جلسه علنی آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس نیز در گفت‌وگو با تسنیم ضمن اشاره به اینکه جلسه نوبت عصر امروز (چهارشنبه 20 بهمن ماه) آخرین نشست کمیسیون تلفیق بودجه است، گفت: البته هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق برای انجام تراز بودجه‌ای و تنظیم اعداد و ارقام بودجه هفته آینده جلسه خواهند داشت و از ابتدای اسفند ماه بررسی لایحه بودجه سال آینده در صحن آغاز خواهد شد.