پایگاه خبری تحلیلی امروله22:18 - 1400/11/20

بازدید امیرعبداللهیان از نخستین نمایشگاه پدافند غیرعامل وزارت خارجه

وزیر امور خارجه امروز از نخستین نمایشگاه پدافند غیرعامل وزارت امور خارجه بازدید کرد.

به گزارش امروله ، به نقل از خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز (چهارشنبه) از نخستین نمایشگاه پدافند غیرعامل وزارت امور خارجه بازدید کرد. 

وزیر امور خارجه در این بازدید از سند جامع پدافند غیر عامل وزارت متبوع شامل بخش های کالبدی و اسنادی رونمایی کرد و در اظهاراتی ابتکار برگزاری نمایشگاه را در افزایش آگاهی کارکنان وزارت امور خارجه  و دیپلماتهای جمهوری اسلامی ایران  مفید و موثر ارزیابی و تداوم چنین اقداماتی را مورد تاکید قرار داد.

خاطر نشان می شود در این نمایشگاه برخی تجهیزات مربوط به پدافند غیرعامل، تولید شرکت های دانش بنیان داخلی نظیر دستگاه پایش آلودگی زیستی آب، دستگاه های میکروب زدایی از نامه ها و مکاتبات کاغذی، لباس و وسایل شخصی و همچنین دستگاه آشکار ساز ریزپرنده ها و انهدام آنها به نمایش گذاشته شد و توضیحات کاملی در خصوص نوع عملکرد دستگاههای مزبور به بازدیدکنندگان ارائه شد. 

در این نمایشگاه همچنین نمونه ها و عناوین مختلف کتاب های چاپ شده در زمینه های تخصصی پدافند غیرعامل شامل اقتصادی، سایبری، کالبدی، زیستی، پرتوی، شیمیایی و الکترونیکی به نمایش گذاشته شد و کلیپ های مربوط به برخی از زمینه های تخصصی پدافند غیرعامل به نمایش درآمد.