پایگاه خبری تحلیلی امروله22:22 - 1400/11/20

افتتاح هفت «خانه‌ امداد» با هدف توانمندسازی محلات کم‌برخوردار

با حضور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در شهر ری، هفت خانه امداد با هدف توانمندسازی محلات کم‌برخوردار، افتتاح شد.

به گزارش امروله ، به نقل ازخبرگزاری مهر، حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در مراسم افتتاح خانه‌های امداد شهر ری و بهره‌برداری از مرکز علمی-آموزشی پیروان شهدای کربلا، گفت: رسالت کمیته امداد مردمی کردن کار خیر و احسان است تا زمینه را برای امور خیر در جامعه فراهم کند.

وی بر ضرورت واگذاری امدادرسانی به مردم تاکید کرد و افزود: با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری، گام‌های بزرگی در این زمینه برداشته شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: با بیان اینکه پیشران پیشرفت کشور، توانمند شدن اعضای جامعه است، بیان کرد: امروز کمیته امداد از مرحله حمایتی عبور کرده و وارد مرحله توانمندسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری در مسیر توانمندسازی اقشار نیازمند حرکت می‌کنند و ما تلاش می‌کنیم این نهادهای مردمی بتوانند افراد جامعه را توانمند کنند.

آسوده با بیان اینکه ایده ایجاد خانه‌های امداد مبتنی بر توانمندسازی جامعه هدف است، گفت: محلات کم‌برخودار را با این ایده و الگو در مسیر توانمندی قرار می‌دهیم.

آسوده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فرصت ایجاد شده برای اجرای کارهای علمی و پژوهشی در قالب مرکز علمی-آموزشی پیروان شهدای کربلا افزود: این اقدام ارزشمندی است که برای نخستین‌بار در کشور اتفاق می‌افتد.