پایگاه خبری تحلیلی امروله21:55 - 1400/12/25

مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان صحنه

مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان صحنه با حضور حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار،فرمانده سپاه ناحیه صحنه و سایر مسئولین، مدیران استانی و شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صحنه برگزار گردید.

به گزارش امروله ، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار کرمانشاه در این مراسم با قدردانی از تلاشهای علیرضاحیدری فرماندار پیشین اظهار کرد: اینکه مسئولی صادقانه تلاش کرده و اسباب رضایتمندی مردم را در نظام فراهم کند و اینگونه مسئولین ادارات از عملکرد ایشان رضایت دارند مایه مباهات است.

خوش اقبال با بیان اینکه فرمانداران نقش مهمی در هدایت برنامه های دولت در شهرستان ها دارند، اظهار داشت:فرماندار جدید شهرستان صحنه با ظرفیت ها، پتانسیل ها و مشکلات این شهرستان آشنایی دارد و امید است با استفاده از همدلی و وحدت، گام هایی برای رشد و توسعه استان برداریم.

معاون سیاسی استاندار تعامل بین مسئولین و مردم را ضروری دانست و بیان داشت: با همدلی بین مجموعه استان فرصت مناسبی است که همه ظرفیت ها را بکاربگیریم و به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم.

علیرضاحیدری فرماندار سابق صحنه در جلسه تودیع و معارفه ابتدا از آقای خوش اقبال معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری کرمانشاه تشکر کرد و اظهار داشت: در طول حدودا سه سالی که افتخار خدمت کردن به مردم صحنه را داشتم اقداماتی صورت گرفت، که این اقدامات حاصل تلاش مجموعه هایی بود که جا دارد از کلیه اعضای شورای اداری شهرستان و مجموعه همکارانم در فرمانداری و بخشداریهایی تابع تشکر کرد.

در پایان دکتر جهانبخش زنگنه تبار سرپرست جدید فرماندار ی صحنه ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات آقای حیدری گفت: توسعه مفهومی درون زا است و با تکیه بر توانمندی و افزایش مشارکت سیاسی اجتماعی و اقتصادی مردم تحقق می یابد.

جهانبخش زنگنه تبار با اشاره حسن اعتماد استاندار کرمانشاه و اینکه فرصت خدمت در شهرستان صحنه نصیب بنده شده است تاکیدکرد: باید حضور مردم پر رنگ تر از قبل باشد و تلاش می کنم تا مردم مشارکت بیشتری در تصمیم گیری های شهرستان داشته باشند و در این راستا از ظرفیت تمامی اقشار استفاده می کنیم ودست یاری به سوی همشهریانم دراز می کنم.

در پایان این مراسم از علیرضاحیدری فرماندار سابق این شهرستان تجلیل ودکتر جهانبخش زنگنه تبار به عنوان سرپرست جدید فرمانداری صحنه معرفی شد.