پایگاه خبری تحلیلی امروله23:51 - 1401/02/06

بیانیه امام جمعه شهرستان صحنه و فرمانده سپاه به مناسبت روز قدس

امام جمعه و فرمانده سپاه صحنه با صدور بیانیه مشترکی مردم شریف و شهرستان صحنه را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خوانده و گفتند: مردم ایران اسلامی و آحاد مردم ولایتمدار شهرستان صحنه با حضور در راهپیمایی روز قدس چهره واقعی و رحمانی دین اسلام را به جهانیان معرفی کنند.

به گزارش امروله ،امام جمعه و فرمانده سپاه صحنه با صدور بیانیه مشترکی مردم شریف و شهرستان صحنه را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خوانده و گفتند: مردم ایران اسلامی و آحاد مردم ولایتمدار شهرستان صحنه با حضور در راهپیمایی روز قدس چهره واقعی و رحمانی دین اسلام را به جهانیان معرفی کنند.

در این بیانیه به مناسبت روز قدس آمده است: روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) ا ست که بیانگر اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان در برابر زورگویان و صهیونیسم است.

همچنین در این بیانیه آمده است: حضور مردم شهید پرور صحنه در روز قدس هم برای اجرای دستور و نظر حضرت امام(ره) بوده و هم به این معنا است که به جهانیان اعلام کنیم مسجد الاقصی قبله نخست و فلسطین سرزمین مقدس مسلمان‌ها است و هرگز این سرزمین و آوارگی ملت فلسطین فراموش نمی‌شود.

فرمانده سپاه در این بیانیه آورده‌اند: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس، چهره واقعی و رحمانی دین مبین اسلام را به جهانیان معرفی و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی وابسته به آن اعلام و یک‌صدا با هم فریاد آزادی فلسطین را سر می‌دهند.

در این بیانیه آمده است: اینجانبان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به درگاه خداوند متعال از همه اقشار مختلف مردم شریف، ولایتمدار و روزه‌دار شهرستان صحنه دعوت می‌کنیم بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمائی روز قدس همراه با ملت بزرگ سایر نقاط ایران و آزادی‌خواهان جهان علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست‌ها و حامیان آنان را اعلام کنند.

وعده ما ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱