پایگاه خبری تحلیلی امروله21:12 - 1401/02/09

بیانیه کانون بسیج مهندسی عمران و معماری شهرستان صحنه به مناسبت روز قدس

یکی از موهبت های الهی گفتمان انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان و مستضعفان است که عینیت حقیقی خود را در همان روزهای نخست انقلاب در حمایت از مردم مسلمان فلسطین به اثبات رسانده و با گذشت بیش از چهار دهه ، چهره ی پلید جنایت های اشغالگران و حامیان غربی و عربی آنان علیه فلسطین مظلوم و قدس شریف را به همگان شناسانده است.

به گزارش امروله ، کانون بسیج مهندسی عمران و معماری شهرستان صحنه به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیش از چهار دهه است که اقدام هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تمامی آزادی خواهان دنیا را در همراهی با ملت مظلوم و مسلمان فلسطین منسجم نموده و همه ساله با مشت های گره کرده قدرت حقیقی جبهه مقاومت در برابر ظلم و استکبار را نمایان ساخته است

رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر پایدار نبودن موجودیت رژیم اشغالگر صهیونیسم ، به ثمر رسیدن فریادهای مسلمانان و آزادگان جهان در آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان‌که به روز قدس مرسوم است را نوید داده اند به فضل الهی شاهد تزلزل پایه های سست حکومت غاصب اسرائیل و نابودی آن خواهیم بود.

یکی از موهبت های الهی گفتمان انقلاب اسلامی حمایت ازمظلومان و مستضعفان است که عینیت حقیقی خود را در همان روزهای نخست انقلاب در حمایت از مردم مسلمان فلسطین به اثبات رسانده و با گذشت بیش از چهار دهه ، چهره ی پلید جنایت های اشغالگران و حامیان غربی و عربی آنان علیه فلسطین مظلوم و قدس شریف را به همگان شناسانده است.

به یمن همین همراهی ها مردم فلسطین و محور مقاومت با ایمان به وعده های الهی دیگر در برابر دسیسه ها و جنایات اسرائیل دست بسته نیستند و کاهش تاب آوری تلاویو در برابر مقاومت رزمندگان سقوط و نابودی ظلم و جنایات را فریاد می زند و دیگر نه دیوار حائل و نه گنبدهای آهنین نمی توانند حقیقت فلسطین را به انحراف و انزوا بکشد.

طرح مسائل مختلف استعماری به بهانه ی صلح از سوی رژیم اشغالگر قدس با همراهی آمریکا و در سایه ی سکوت دولت های غرب زده و خود فروخته عربی نیز با هوشیاری مردم مسلمان و آزادی خواه جهان نقش بر آب خواهد شد.

یکی از مهمترین رموز موفقیت و سربلندی ملت ایران پشتیبانی و همراهی با ولایت فقیه در برهه های مختلف بوده است و خیل عظیم شهدا در به ثمر رسیدن اهداف بلند انقلاب نیز برگ زرین این همراهی است و به همین سبب هوشیاری عالمانه آحاد ملت در شرایط فعلی که دسیسه های استکبار جهانی و در راس آن رژیم اشغالگر و آمریکای جنایت کار بر علیه ملت و نظام اسلامی بر همه آشکار است بیش از پیش احساس می شود .

به همین منظور ضمن حمایت از استقامت مردم مظلوم فلسطین از مردم شریف شهرستان صحنه دعوت می کنیم تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، انسجام و شکوه امت اسلام در همگامی و همراهی با مظلومین را بار دیگر به نمایش بگذارند.

والسلام علی من اتبع الهدی

کانون بسیج مهندسین عمران و معماری شهرستان صحنه

اردیبهشت ماه ۱۴۰۱