پایگاه خبری تحلیلی امروله23:46 - 1401/02/12

دیدار مدیر حوزه علمیه و فرمانده سپاه صحنه با مدیر آموزش و پرورش

به مناسبت هفته معلم، مسئول حوزه علمیه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه و معاونین ایشان و مسوول تبلیغات اسلامی با مدیریت و کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان دیدار کردند و در پایان از رییس آموزش و پرورش توسط فرمانده سپاه تجلیل وتقدیر به عمل آمد.

به گزارش امروله ، مسوول حوزه علمیه شهرستان صحنه در دیدار با مدیر آموزش وپرورش صحنه بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم ، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: بی شک معلم ازجایگاه و اعتبار ویژه ایی در بین مردم برخوردار است و بایستی نسبت به این جایگاه احترام قائل بود .

وی اظهار کرد: تکریم از مقام معلم نباید منحصر به یک روز و هفته ی خاص شود، بلکه این مهم باید در طول سال از طریق حل و فصل مشکلات فرهنگیان انجام شود 

فرمانده سپاه صحنه با بیان اینکه معلم نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی متعهد و کار آمد دارد، بیان کرد: در بینش دینی ما نیز معلم ادامه دهنده ی راه انبیاء بوده و نقش روشنگری در جامعه را دارد .

سرهنگ پاسدار مسعود کاظمی تصریح کرد: نقش مهم آموزش و پرورش در تبیین رونق تولید  در بین دانش آموزان و افراد جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است و آموزش و پرورش می بایست این مهم را درآموزشهای مقاطع مختلف تحصیلی لحاظ نماید.