پایگاه خبری تحلیلی امروله16:42 - 1401/03/24

قرارداد ساخت 2 مدرسه خیر ساز در شهرستان صحنه منعقد شد

اکبر اسدی و سجاد ناصری خیرین شهر صحنه ساخت دو مدرسه در مدرسه سنگچین وچغاگلان را متقبل شدند و تفاهم نامه ساخت فی‌مابین آموزش و پرورش صحنه و این خیرین امضا گردید

به گزارش امروله ، طی جلسه ای که با ریئس مجمع خیرین مدرسه ساز ( حاج غلامحسین افتخاری)،معاون مدیرکل نوسازی استان کرمانشاه ( مهندس سلگی) و رئیس مجمع خیرین شهرستان صحنه(سید بختیار کاظمی) با حضور دوخیر انجام گردید مقرر شد دو مدرسه دوکلاسه به همت این فراد ساخته شود.

وی ادامه داد : اکبر اسدی و سجاد ناصری خیرین شهر صحنه ساخت دو مدرسه در مدرسه سنگچین وچغاگلان را متقبل شدند و تفاهم نامه ساخت فی‌مابین آموزش و پرورش صحنه و این خیرین امضا گردید.

بهرامی خاطر نشان کرد : خیرین مدرسه‌ساز افرادی هستندکه در افزایش دانایی جامعه مشارکت داشته و در آموزش و آگاهی‌بخشی جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان صحنه گفت: خیرین با اعمال نیک و خداپسندانه خود علاوه بر ساخت مدرسه، فرهنگ‌ مقدس مشارکت در این زمینه را ترویج می‌دهند و این دقیقاً نکته‌ای است که برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی اهمیت بسیار زیادی دارد.

 در ادامه افتخاری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه ضمن تشکر از کار خداپسندانه خیرین مدرسه ساز آقایان اکبر اسدی وسجاد ناصری این عمل را از باقیات وصالحات دانست.

وی یادآور شد: در آینده با همت خیرین سه مدرسه دیگر در شهرستان صحنه ساخته خواهد شد.