گزارش/

پروژه ای که به آثار باستانی تبدیل شد/ صحنه ای ها در انتظار تکمیل بیمارستان معاون

سرویس: شهرستانکد خبر: 284125|22:52 - 1394/02/23
نسخه چاپی
پروژه ای که به آثار باستانی تبدیل شد/ صحنه ای ها در انتظار تکمیل بیمارستان معاون
پایگاه خبری امروله : ساخت بیمارستان معاون به عنوان بزرگترین مطالبه درمانی مردم صحنه سال ها بود که در نبود اعتبار لازم متوقف شد.

به گزارش خبرنگار امروله : انتظار چندین ساله مردم شهرستان صحنه برای مشخص شدن وضعیت ساختمان جدید بیمارستان معاون در حالی است اگر پای صحبت های بیماران و سایر شهروندان صحنه ای بنشینید خواهید فهمید که مردم چندان دل خوشی از پیشرفت فعالیت عمرانی این بیمارستان ندارند و اکثرا از آن به عنوان یک اثر تاریخی نسل نو بیان می کنند.

 

 

بیمارستانی که قرار بود در مدت زمان یک ساله ساخته شود و با تجهیزات مدرن خود جور بیمارستان موقوفه دکتر حسین معاون را بکشد به دلیل برخی از موارد نچندان مبهم در حین ساخت نیمه کاره رها می شود و در ارائه خدمات درمانی به مردم صحنه و منطقه ناکام می ماند.

 

 

 

 

عدم وجود بیمارستان مجهز، کمبود متخصصان مجرب، کمبود فضای مناسب برای درمان بیماران و...در این شهر توریستی و مهمان پذیر مسئولان شهرستانی را مجاب کرد تا چاره ای بیندیشند و بزرگترین مطالبی درمانی مردم صحنه را مرتفع سازند که در نهایت با رایزنی های رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه با دانشگاه علوم پزشکی و استانداری کرمانشاه بودجه لازم برای تکمیل فاز نهایی این مرکز درمانی صادر شد.

 

" دکتر پیمان پاکزاد " در گفتگو با امروله عنوان کرد : در حال حاضر کادر پزشکان متخصص شاغل در بیمارستان معاون صحنه شامل متخصصان رشته‌های داخلی، قلب و عروق، اطفال، جراحی، زنان و زایمان، بیهوشی، پاتولوژی و رادیولوژی هستند.

 

پیمان پاکزاد افزود: در طول دوران فعالیت بیمارستان معاون، شاهد حضور یک‌جای این تعداد پزشک نبوده‌ایم.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه ادامه داد : ساختمان جدید بیمارستان معاون صحنه یکی از پروژه های عمرانی درمانی این شهرستان بود که سال ها رها شده بود که یک سال پیگیری مکرر این مجموعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  و استانداری هزینه تکمیل این بیمارستان تخصیص داده شد.

 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک شرکت در مناقصه برنده شد و سرکار حاضر شد ولی به دلیل مشکلات قانونی و عدم تقبل برخی از تعهدات از این مناقصه کناره گیری کرد.

 

 

دکتر پاکزاد با اشاره به اینکه مجوعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه برای اجرای این طرح مورد بسیاری ار بی مهری ها از سوی برخی افراد قرار گرفتیم تصریح کرد : برای انجام خدمات رسانی به خانواده های صحنه ای الخصوص خانواده معظم شهدا هیچ مانعی نمی تواند بر سر پیشرفت کارها قد علم کند.

 

 

این مسئول در پایان گفت: برای تکمیل این بیمارستان 6 میلیارد تومان هزینه لازم است .

 

 

" مدیر عامل شرکت ابنیه سازان باختر بیستون " به عنوان شرکت پیمانکاری جدید سازنده این بیمارستان در گفتگوی خود با این پایگاه خبری تصریح کرد : بخش جدید ساختمان جدید بیمارستان معاون صحنه شامل رختشور خانه ، موتور خانه ، پشتیبانی و پرسنل به زیربنای 1470 احداث می گردد.

 

 

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه ساختمان جدید بیمارستان معاون پیشرفت 45 درصدی داشته است عنوان کرد : 55 در صدد این پروژه باقی مانده است که انشالله تا پایان سال جاری تمام بخش های آن تکمیل می گردد.

 

 

مهندس مهدی نجفی نژاد خاطر نشان کرد : بی شک برای تکمیل هر پروژه تنها وجود پیمانکار کافی نیست بلکه همت اصلی را باید مسولین شهرستان برعهده بگیرند و دلسوزانه پیگیر امور باشند.

 

 

 

 

نجفی نژاد در پایان گفت: کارکنان این شرکت امروز مورخ 23/2/93 کار خود را آغاز کرده و در حال پاکسازی محوطه و اماده سازی آن برای ادامه کارها می باشد و امیدواریم بتوانیم پیش از تاریخ یاد شده این بیمارستان را به مردم شهرستان صحنه تقدیم کنیم.

 

بر اساس گزارش امروله : مردم شهرستان صحنه چشم امیدشان به تکمیل و راه‌اندازی ساختمان جدید بیمارستان معاون این شهرستان می باشند که سال ها در انتظار همت جدی مسئولین هستند تا هر چه سریعتر بتوانند از خدمات درمانی آن بهره مند شوند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد