حجت الاسلام صفدری :

بت پرستی در زمان بعثت پیامبر(ص) به اوج خود رسیده بود

سرویس: شهرستانکد خبر: 284208|12:00 - 1394/02/26
نسخه چاپی
بت پرستی در زمان بعثت پیامبر(ص) به اوج خود رسیده بود
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان سرپلذهاب گفت: قبل از مبعوث شدن پیامبر اکرم(ص) ، کعبه که محور یکتا پرستی بود به مکان تجمع بت ها تبدیل شده بود.

به گزارش خبرنگار امروله : مراسم جشن بعثت پیامبر اکرم(ص) با حضور مردم ولایتمدار شهرستان صحنه در مسجد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین مجید صفدری در این مراسم معنوی با بیان اینکه 20 خصلت برتر پیامبر های پیشین در رسول اکرم(ص) وجود داشت عنوان کرد : قبل از اینکه محمد رسول الله به پیامبری مبعوث شود ایشان دارای چهره ای برجسته در میان مردم عرب بود.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) بهترین خلق خداوند متعال بوده است تصریح کرد : وضعیت جزیره العرب در زمان پیامبر دراوج جهالت و نادانی به سر می برد به گونه ای هنگامی تاریخ جهالت عرب را بررسی می کنیم هزاران جنگ بر اثر تعصب هاب کورکورانه پدید آمده است.

 

حجت الاسلام صفدری خاطر نشان کرد : بت پرستی در زمان بعثت پیامبر به اوج خود رسیده بود و طبق تاریخ 16 هزار بت ساخته شده بود و در این میان 360 بت به نشانه تعداد روزهای سال تقسیم بندی کرده بودند و نه بت بزرگ دیگر نیز در خانه خدا که محور یکتا پرستی بود قرار داده بودند.

 

این مراسم بعد از مولودی خوانی و پخش شیرینی به کار خود پایان داد.