ارم آبادی خبرداد

ارجاع 150نفر متقاضی به کمسیون پزشکی برای قرار گرفتن در چتر حمایتی كمیته ‌امداد

سرویس: شهرستانکد خبر: 285455|14:46 - 1394/04/04
نسخه چاپی
ارجاع 150نفر متقاضی به کمسیون پزشکی برای قرار گرفتن در چتر حمایتی كمیته ‌امداد
پایگاه خبری امروله : مديركميته امداد شهرستان صحنه از معرفي و برگزاري كميسيون پزشكي براي150 نفر از مددجويان متقاضي و واجد شرايط شهرستان های صحنه ، هرسین ، سنقر وکنگاور برگزار شده در شهرصحنه خبر داد.

" وحید ارم آبادی " در گفتگو با امروله عنوان کرد : کمیته‌‌ي امداد برای افراد و مددجویانی که به ‌علت بیماری‌های مختلف و فقرمالی دچار مشکل هستند با برگزاری کمیسیون پزشکی و مشاهده‌‌ي مدارک آنان و با نظر مساعد پزشکان متخصص و تأییدکمیسیون ، خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.

 

ارم آبادی خاطرنشان كرد : افراد مراجعه كننده زير 55 سال كه نيازمندي آنان محرزگرديده است، توسط كارشناسان اين نهاد نيازمندي هاي آنان شناسائي و كمك هاي اين نهاد از قبيل : كمك هزينه جهيزيه ، كمك هزينه تحصيل، وام هاي مختلف قرض الحسنه و اشتغال و ... به آنان ارائه مي شود تا اين افراد بتوانند زندگي شرافتمندانه اي را براي خانواده خود فراهم نمايند.

 

مدیرشهرستان صحنه درپایان یادآورشد: این کمیسیون به منظور بررسی بیماری و از کار افتادگی افراد زیر 55 سال تشکیل می شود این نهاد تلاش خواهدكرد تا ضمن رفع نیازهای اساسی و اولیه ، آنها را گام به گام به مرز خود كفایی نزدیك کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد