امام جمعه شهرستان صحنه:

اولین مرحله تحریف شخصیت امام راحل بعد از جنگ تحمیلی آغاز شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 285457|15:56 - 1394/04/05
نسخه چاپی
اولین مرحله تحریف شخصیت امام راحل بعد از جنگ تحمیلی آغاز شد
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : تردید و شک در مکتب امام خمینی(ره) پس از پایان جنگ و آغاز دوران سازندگی ، تدریجا نگرشی در برخی از مدیران اجرایی کشور مبنی بر اینکه توسعه کشور باید واقعگرا باشد و از آرمان ها و ارزش های نظام باید عدول کرد به وجود آمد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد : یکی از آفت هایی که در تداوم هر نهضتی از جمله نهضت امام راحل وجود دارد ، مسئله تحریف شخصیت ، افکار و اندیشه های بنیانگذار نهضت است.

 

وی ادامه داد : نخستین گروهی که در صدد تحریف شخصیت بنیانگذار انقلاب حتی در زمان حیات او بر می آیند ، دشمنان آن انقلاب اند . گروهی دیگر دوستان انقلاب هستند که با دو انگیزه ارادت ، اسطوره سازی و دوستانی که از راه بر گشته اند ولی عظمت و ابهت شخصیت بنیانگذار اجازه نمی دهد به صراحت در مقابل او قرار گیرند.  اینان شخصیتی از بنیانگذار ارائه می دهندکه با شخصیت خسته شان سازگار باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی اشاره ای به اولین مرحله تحریف شخصیت امام راحل داشت و تصریح کرد : تردید و شک در مکتب امام خمینی(ره) پس از پایان جنگ و آغاز دوران سازندگی ، تدریجا نگرشی در برخی از مدیران اجرایی کشور مبنی بر اینکه  توسعه کشور باید واقعگرا باشد و از آرمان ها و ارزش های نظام باید عدول کرد به وجود آمد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه در پایان گفت : رهبر انقلاب اسلامی در توصیف امام راحل می فرمایند : ایمان آن مردم بزرگ ، نمونه و استثنایی بود . عمل او ، عملی بود که بعد از صدر اسلام تا امروز کسی انجام نداده است و تزکیه ایشان همچنان بود که دراوج شهرت و قدرت و محبوبیت ، اوج عبودیت را برای خود انتخاب می کرد.