رحیمی:

22 پایگاه تابستانی طرح اوقات فراغت در سطح مدارس صحنه راه اندازی شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 285633|10:21 - 1394/04/11
نسخه چاپی
 22 پایگاه تابستانی طرح اوقات فراغت در سطح مدارس صحنه راه اندازی شد
پایگاه خبری امروله : مدیر آموزش و پرورش صحنه از راه اندازی 22 پایگاه تابستانی طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارشامروله، "  حسن رحیمی " با بیان این مطلب عنوان کرد: برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و نیز اردوهای طرح هجرت 3 در سطح مدارس، کانون های فرهنگی و تربیتی، کانون ورزشی، ارودگاه های فرهنگی، دارالقرآن ها و پژوهش سراهای دانش آموزی در تابستان امسال برگزار می شود.

 


وی با بیان اینکه چگونگی پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تعطیلات تابستان از دغدغه های مهم خانواده ها و مسوولان آموزشی و پرورشی است گفت: برنامه ریزی دقیق و موثر برای اوقات فراغت از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

 


مدیر آموزش و پرورش صحنه اظهار کرد: باید برنامه های اجرا شده اوقات فراغت را مورد ارزیابی قرار داد و قطعا این ارزیابی می تواند در برنامه ریزی بهتر و شایسته تر آن در آینده تأثیرگذار باشد.

 


وی گفت: آموزش و پرورش باید با کمک دستگاه های اجرایی مرتبط با بخش تعلیم و تربیت، برای ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی مدون انجام دهد.

 


رحیمی هدف از برگزاری این طرح را ایجاد زمینه فعالیت فرهنگی و هنری دانش آموزان عنوان و تصریح کرد: با برگزاری این کلاس ها می توان بسترهای حضور دانش آموزان در زمینه های فرهنگی و هنری را ایجاد کرد و آنان را در بروز خلاقیت ها و استعدادهایشان یاری داد.

 


وی تاکید کرد: دستگاه های عضو ستاد طرح غنی سازی اوقات فراغت شهرستان نیز از طریق ابزارهای مختلف اطلاع رسانی کنند تا شاهد حضور چشمگیر جوانان در برنامه های مختلف این طرح باشیم.

 


بیش از 10 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 112 واحد آموزشی شهرستان صحنه مشغول به تحصیل می باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد