سرهنگ عظیمی:

فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید نهاینه شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 285846|12:43 - 1394/04/20
نسخه چاپی
فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید نهاینه شود
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : امر به معروف و نهی از منکر یک ابزار کارآمد برای مصون نگه داشتن جامعه برای دوری از هر گونه چالش اجتماعی می باشد.

به گزارشامروله،  چهارمین مانور تذکر لسانی در صحنه با حضور جمعی از آمران به معروف و ناهیان منکر به منظور فراگیر کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکردر قالب تذکر لسانی در سطح شهر برگزار شد.

 

در حاشیه این مانور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه عنوان کرد : احیای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در این ماه مبارک وظیفه آحاد مردم بخصوص روزه داران مومن است که با این روش می توان معروف را گسترش داد و مانع از انجام منکرات در جامعه شد .



وی ادامه داد : دشمنان با امکانات و موقعیت‏های مختلفی که در مجامع بین‏المللی در دست دارند، از طریق شبکه‏های گسترده‏ی بنگاه‏های تبلیغاتی و سخن ‏پراکنی خود می ‏کوشند یک سری منکرات را در جامعه ترویج دهند.

 

سرهنگ عظیمی اظهار داشت: برای مصون نگه داشتن جامعه از آسیب ها باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان گفت: کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نه اقدام عملی بلکه احیای این فریضه و جریان سازی در جامعه است تا هر کس خود را مسوول بشناسد و بی تفاوت نباشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد