حجت الاسلام احمدی:

ایستادگی تیم هسته ای در برابر زیاده خواهی غربی ها ستودنی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 285891|12:32 - 1394/04/21
نسخه چاپی
ایستادگی تیم هسته ای در برابر زیاده خواهی غربی ها ستودنی است
پایگاه خبری امروله : نماینده مردم صحنه در مجلس شورای اسلامی گفت: مقاومت و ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر زیاده خواهی غربی ها قابل تقدیر و ارزشمند است.

به گزارشامروله، " حجت الاسلام وحید احمدی " عنوان کرد :  تیم مذاکره کننده ایرانی تاکنون توانسته با شناخت تاکتیک های دشمن و با تکیه بر حفظ منافع ملی و دستاوردهای هسته ای کشورمان در برابر زیاده خواهی ها فرصت طلبی ها به خوبی و شایستگی مقاومت کند و بروز و ظهور خوبی در عرصه مذاکرات داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بالاترین نقش را در طول مذاکرات داشته اند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به عنوان یک کارشناس خبره و به تمام معنا توانسته اند تاکنون خطوط دشمن را پیش بینی و مسیر دقیق و چارچوب های اساسی را برای مذاکره کنندگان ایرانی ترسیم کنند.

 

احمدی اظهار داشت: این روشنگری و تبیین مسیر راه موجب تقویت روحیه ی مثبت هیات مذاکره کننده ایرانی و مشخص کردن مواضع شفاف ایران برای دنیا شده است.

 

رییس کمیته سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: مواضع اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی هم اکنون در مذاکرات دارای یک پشتوانه عقلانی است و آنچه دشمن همیشه به دنبال آن بوده یعنی این که ایران را به عنوان یک کشور ناسازگار معرفی کنند، شکست خورده است.

 

احمدی با بیان اینکه اعلام حمایت مردم و تبیین چارچوب ها از سوی رهبر انقلاب موجب دلگرمی تیم مذاکره کننده شده است، بیان داشت: در حقیقت پشتوانه تیم مذاکره کننده هم مبانی تعریف شده از سوی رهبری است و هم حمایت عامه مردم از تیم مذاکره کننده است.

 

نماینده مردم صحنه در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: به طور قطع در آینده آمریکایی های زیاده خواه و زورگو به خاطر نیاز خود به این توافق هسته ای ناچار به دست برداشتن از زیاده خواهی ها خواهند شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد