آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان صحنه روند صعودی دارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 311608|08:45 - 1399/03/26
نسخه چاپی
	آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان صحنه روند صعودی دارد
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : بدنبال اوج گیری شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه و شهرستان صحنه به هیچ عنوان بدون ماسک و وسایل حفاظت فردی از منزل خارج نشوید.

حسین رحیمی در گفتگو باامروله، عنوان کرد:  از مردم تقاضا می شود به شایعات بی اساس مبنی بر ضعیف شدن ویروس هیچ توجهی نکنند مرگ و میر ویروس هیچگونه تغییری نکرده است بلکه بدلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشتر نیز شده است و گرمای تابستان هیچگونه تاثیری بر بیماریزایی ویروس نخواهد داشت.

 

او گفت : در کمیته کرونا شهرستان مصوب گردید افراد بدون داشتن ماسک به ادارات و مراکز خدماتی از جمله بانک‌ها و دفاتر پیشخوان مراجعه نکنند.

 

رحیمی افزود : همشهریان عزیز توجه داشته باشند در صورت عدم استفاده از ماسک و ارتباط با فرد ناقل ویروس کرونا احتمال انتقال بیماری صد در صد میباشد و این موضوع یک تهدید جدی علیه سلامت شهروندان بویژه افراد مسن و دارای بیماری زمینه ایی مانند فشار خون، مشکلات قلبی، ریوی، کلیوی، کبدی، نقص سیستم ایمنی، دیابت و ... میباشد.

 

او افزود : آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان صحنه روند صعودی دارد و با دستور فرماندار اماکن گردشگری تعطیل خواهد بود.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : گشت‌های مشترک متشکل از شبکه بهداشت، اداره اماکن، اصناف، سازمان صمت و اداره دامپزشکی در شهرستان فعال و وضعیت صنف‌های مختلف را روزانه رصد میکنند و با اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند بطور قاطع برخورد خواهد شد و این اصناف پلمپ خواهند گردید .