رئیس دادگستری شهرستان صحنه :

همایش طلایه داران صلح شرق استان کرمانشاه در صحنه برگزار می شود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312115|08:36 - 1399/05/15
نسخه چاپی
همایش طلایه داران صلح شرق استان کرمانشاه در صحنه برگزار می شود
پایگاه خبری امروله : رئیس دادگستری شهرستان صحنه گفت : همایش طلایه داران صلح شرق استان کرمانشاه متشکل از بزرگان ایلات و طوایف شهرستان های کنگاور،سنقر،بیستون و هرسین با محوریت شهرستان صحنه برگزار می شود.

صادق عزیزی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : تأمین امنیت و آرامش شهروندان فقط وظیفه نهادهای قضایی، امنیتی و انتظامی نیست و تمامی مسئولان و افراد باید در آن مشارکت کنند.

 

وی ادامه داد: رفع نزاع و فصل خصومت با استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و متنفذان اجتماعی یکی از راهکارهای مطلوب در تحقق این هدف می باشد که مورد تاکید ریاست معظم قوه قضائیه ( دامت توفیقاته) قرار دارد .

 

عزیزی خاطر نشان کرد : در این راستا همایش طلایه داران صلح شرق استان کرمانشاه متشکل از بزرگان ایلات و طوایف شهرستان های کنگاور،سنقر،بیستون و هرسین با محوریت شهرستان صحنه طی روزهای آتی با دعوت از بزرگان و مدیران منطقه و با حضور مسئولین ارشد قضایی استان کرمانشاه برای تبیین اهداف و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه، برای نخستین بار در شهرستان های استان برگزار می گردد.

 

رئیس دادگستری شهرستان صحنه گفت: لذا بدینوسیله ضمن تبریک سالروز ولادت امام هادی علیه السلام ، از مردم عزیز شهرستان صحنه تقاضا میگردد جهت تشکیل ستاد مصلحین و شناسایی هر چه بهتر بزرگان و ریش سفیدان  مورد احترام مردم در روستاهای منطقه ، که اغلب با اخلاص و بدون اطلاع مسئولان، محوریت آرامش و صلح و سازش در مناطق خود را عهده دار هستند مشخصات این افراد را  از طریق کانال دادگستری شهرستان به آدرسsapp.ir/sahneh_dadgostaryدر بستر  پیام رسان سروش یا به شماره همراه ۰۹۱۲۰۶۴۳۰۳۴ رئیس حوزه قضایی شهرستان صحنه، در قالب پیامک ارسال نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد