اعتماد تمام قد مردم کرمانشاه به لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 312474|13:35 - 1399/06/22
نسخه چاپی
اعتماد تمام قد مردم کرمانشاه به لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی
نتیجه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان داد که مردم به خرد جمعی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعتماد دارند.

به گزارشامروله،  نتیجه مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه نشان داد که سومین نماینده مردم شهر کرمانشاه نیز از لیست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه است.

بر اساس این گزارش، ابراهیم عزیزی سومین نماینده کرمانشاه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود که نام او در لیست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه بوده است.

پیروزی ابراهیم عزیزی نشان داد که همانند گذشته مردم کرمانشاه کماکان به کاندیدای مورد حمایت جریان انقلابی اعتماد می کنند. عبدالرضا مصری و محمد رشیدی دیگر کاندیداهای لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بودند که پیش از این به عنوان نمایندگان کرمانشاه در مجلس یازدهم انتخاب شده بودند.

یکی از ویژگی های این دوره از انتخابات این بود که  لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی علی رغم برخی تلاش ها و بی اخلاقی ها، پیروز انتخابات بود و مردم کماکان به این لیست اعتماد کردند. از طرف دیگر آنچه که از نتیجه این انتخابات می توان دریافت، این است که خرد جمعی جایگزین مناسبی برای تصمیم گیری های تکنفره و در جمع های بسته است.

با این تفاصیل می توان گفت که سیستم انتخاب کاندیداها در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یک نمونه و الگو برای دیگر انتخاب ها خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد