توسط وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانس،

۱۷ روستای شهرستان صحنه از آب آشامیدنی بهره مند شدند + تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 312562|13:12 - 1399/06/30
نسخه چاپی
۱۷ روستای شهرستان صحنه از آب آشامیدنی بهره مند شدند + تصویر
پایگاه خبری امروله : طرح آبرسانی به 17روستای شهرستان صحنه در قالب پویش "هر هفته الف. ب. ایران" توسط وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانس، به بهره‌برداری رسید.

به گزارشامروله، طرح  آبرسانی به 17روستای شهرستان صحنه در قالب پویش "هر هفته الف. ب. ایران" توسط وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانس، به بهره‌برداری رسید. 

 

این مراسم با حضور وزیر نیرو ،معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان صحنه  ،مدیرعامل شرکت آبفای استان؛بخشدار دینور و جمعی از مسئولین  در روستای عزیز آباد انجام گرفت.

 

مهرداد سالاری در این مراسم با بیان اینکه سامانه گرمسیری در استان کرمانشاه یکی از پروژه های عظیم می باشد تصریح کرد: این طرح بزرگترین پروژه عمرانی آبی در رب کشور می باشد که مردم از نعمت آن بهر مند گردیدند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه  با بیان اینکه تصفیه‌خانه آب شهر کرمانشاه نزدیک به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت : این تصفیه خانه یک میلیون نفر جمعیت را تحت پوشش خود قرار می دهد.

 

در پایان علیرضا حیدری فرماندار صحنه  نیز عنوان داشت: پروژه آبرسانی مجتمع عزیزآباد بخش دینور که  تعداد  ۴ روستا و آب شرب شهر میانراهان را در بر دارد با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال به انجام گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد