تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان سنقروکلیایی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 312577|14:36 - 1399/06/30
نسخه چاپی
 تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان سنقروکلیایی
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقر گفت : برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با رمز ما قوی هستیم برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار رضا سالاری در گفتگو باامروله،  اظهار داشت : هفته دفاع مقدس یادآور عزت و حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی، رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدای والامقام است که با نثار خون خود از میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب پاسداری کردند.

 

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس امسال با رمز ما قوی هستیم برگزار خواهد شد ابراز داشت : نامگذاری هفته دفاع مقدس ادای دینی است به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران و روح بلند شهدایی که با تاسی از سیره اهل بیت بویژه حضرت سیدالشهدا ابا عبدالله الحسین علیه السلام ایستادند و امروز عزت، امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آوردند.

 

سرهنگ سالاری ابراز داشت : دفاع مقدس جریان حیاتی را در فرهنگ مقاومت و پایداری در میان نسل معاصر نهادینه کرد تا در سایه ولایت، رهبری و وحدت و همبستگی مردمی و اقتدار نیروهای مسلح شاهد شکوفایی در عرصه علم و فناوری دانش پژوهی، استقلال فرهنگی، ارتقاء معنویت و سبک زندگی اسلامی و انقلابی باشیم، دفاعی که با تبعیت از ولایت فقیه و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و با لبیک به ندای هَل مِن ناصر یَنصُرُنی امام حسین علیه السلام و تثبیت و صدور انقلاب اسلامی را به همراه داشته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر در خصوص مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان سنقر و کلیایی اظهار داشت : برگزاری رژه خودرویی، دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان، اجرای زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری همایش کوهپیمایی، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های این هفته است.

 

به گفته فرمانده سپاه سنقر و کلیایی برگزاری مراسم یادواره شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برپایی نمایشگاه تجهیزات نظامی و ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان سنقروکلیایی خواهد بود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد