زمانی نمی توانستیم حتی سیم خاردار بسازیم ولی امروز ابرقدرت هستیم

سرویس: اخبار استانکد خبر: 312580|13:25 - 1399/06/31
نسخه چاپی
 زمانی نمی توانستیم حتی سیم خاردار بسازیم ولی امروز ابرقدرت هستیم
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: زمانی حتی قدرت ساخت سیم خاردار را نداشتیم ولی امروز کشور ما به عنوان یک ابرقدرت در دنیا مطرح است.

به گزارشامروله، ، آیت الله مصطفی علما امروز دوشنبه در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا بر پایه اسلام و قرآن شکل گرفت، اظهار داشت: امام خمینی(ره) ذوب در اسلام و قرآن بودند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از ابتدای انقلاب فرمودند " ما می توانیم" ، افزود: امروز به برکت اسلام در بسیاری از زمینه ها پیشرفت های چشمگیری داشته ایم این در حالی است که زمانی حتی قدرت ساخت سیم خاردار را نداشتیم ولی امروز کشور ما به عنوان یک ابرقدرت در دنیا مطرح است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: طی 40 سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد هر کار و اقدامی که صورت گرفته برای اسلام بوده است و از این رو امروز کشور ما به عنوان یک ابرقدرت در دنیا مطرح می شود.

آیت الله علما بیان داشت: اخیرا هم مشاهده کردیم در سازمان ملل تنها یک کشور دورافتاده از طرح آمریکا بر ضد ایران حمایت کرد و این اقدام طی 75 سال گذشته بی سابقه بوده و اینها همه از قدرت اسلام است.

وی ادامه داد: امروز مشکلات در جامعه وجود دارد ولی باید به این مهم توجه داشت کسی که غنیمت می خواهد باید غرامت پرداخت کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز کشور ما در عالم مطرح است، ادامه داد: آمریکا امروز از نظر ظاهری و مادی هیچ چیز ندارد و یک قلدر به تمام معنا است و می بینیم در سازمان ملل بجز یک کشور همه با او مخالفت می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: ایمان، اسلام و قرآن موجب پیشرفت و توسعه کشور است و این قدرت را باید حفظ کنیم.

آیت الله علما افزود: امام راحل از ابتدای انقلاب اسلامی تا وصیت نامه خود سخن از اسلام گفتند و باید ما نیز بر آن تامل داشته باشیم.

وی ابراز داشت: زمان جنگ با بیش از 60 کشور جنگیدیم و پیروز شدیم چرا که سرمایه ما اسلام بود.