مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه:

زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان صحنه نواخته شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 312587|14:35 - 1399/06/31
نسخه چاپی
زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان صحنه نواخته شد
پایگاه خبری امروله : مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت : همزمان با آغاز ماه مهر و در اولین روز از هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت درمدارس صحنه با حضور مدیران مدارس و معلمان این شهرستان نواخته شد.

ایرج کریمخانی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : این مراسم با هدف آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌های والای شهدا در هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

 

وی در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جان‌فشانی‌های جنگ تحمیلی اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی جدید که همزمان با هفته دفاع مقدس می‌باشد فرصتی است که یاد و خاطره شهدا و امام را زنده نگه داشته واز سیره آنان به عنوان الگوی مفیدی در زندگی دانش‌آموزان و سایر مردم بهره بگیریم.

 

کریمخانی ادامه داد: دوره نوجوانی بزرگ‌ترین دوره در رشد شخصیتی انسان‌هاست و نباید هیچ‌گونه کوتاهی در این زمینه ایجاد شود.

 

 مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه با بیان اینکه یکی از اهداف اسلام، تربیت انسان است و خداوند انسان را بدین‌منظور خلق کرده است تصریح کرد: کشورهای غربی با وجود بسیاری از دانشمندان و متخصصان بزرگ هنوز نتوانسته‌اند بسیاری از مشکلات فرهنگی خود را حل کنند و به تعلیم و تربیت نیز نگاه مادی دارند که تنها نیازهای دنیایی آنان را بر طرف می‌سازد.

 

وی  با بیان اینکه همه ما مسئول هستیم که ان هدف اصلی و الهی را محقق سازیم بیان کرد: برای رسیدن به این مقصود باید اجرای طرح‌هایی در دستورکار آموزش و پرورش قرار گیرد.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت :دانش‌آموزان باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، فرمایشات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند تا سهم بزرگ خود را در به ثمر رسیدن سند تحول بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت انجام دهند تا آرمان‌های انقلاب را در قالب مدرسه محقق سازند.