کارکنان نمونه تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آبادغرب تقدیر شدند+عکس

سرویس: اخبار استانکد خبر: 312588|16:54 - 1399/07/01
نسخه چاپی
 کارکنان نمونه تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آبادغرب تقدیر شدند+عکس
به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و روز سرباز از کارکنان نمونه تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آباد غرب تقدیر به عمل آمد.

به گزارشامروله، به نقل ازاسلام آباد خبر، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و روز سرباز از کارکنان نمونه تیپ ۱۸۱ زرهی اسلام آباد غرب  تقدیر به عمل آمد.

سرهنگ علی کریمی سرپرست تیپ ۱۸۱ زرهی در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و روز سرباز،گفت: روز سرباز مهر تاییدی است بر افتخار آفرینی فرزندان ملت غیور ایران در نگاهبانی از اسلام و حفظ امنیت ملی، جوانانی که با تبعیت از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری و در ادامه راه شهدای گرانقدر، با آگاهی و ایمان در سنگر مجاهدت حاضر شده و امید به آینده را در سایه انتظار فرج امام زمان (عج)، سرلوحه مجاهدت‌های خود قرار داده‌اند.

وی خاطر نشان‌کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارو استقامت رادمردان و شیرزنانی است که درلبیک به فرمان حضرت امام (ره) و مقتدای خویش در دفاع از کیان، آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.  

 سرهنگ کریمی گفت: پخش زنده سخنان مقام معظم رهبری برای کارکنان، غبار روبی مزار شهدا، ضدعفونی مدارس،دیدار با امام جمعه اسلام آباد غرب،برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و تقدیر از سربازان نمونه از مهمترین برنامه‌های این تیپ در هفته دفاع مقدس خواهد بود.