برخی بدشان نمی آید کارنامه مجلسی که مردم به آن دل بسته اند ناموفق باشد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 312645|09:27 - 1399/07/08
نسخه چاپی
 برخی بدشان نمی آید کارنامه مجلسی که مردم به آن دل بسته اند ناموفق باشد
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی هم بدشان نمی‌آید مجلسی که همه مردم به آن امید بسته اند از خود کارنامه ناموفق به یادگار بگذارد و در نگاه مردم مجلسی ناکارآمد قلمداد شود.

به گزارشامروله، 

غلامرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  اظهار داشت: با توجه به شرایطی که وجود دارد مجلس یازدهم کانون توجه همه مردم قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین با لحاظ تعبیر زیبا و باشکوه مقام معظم رهبری از مجلس یازدهم به عنوان مجلس امید و انتظار، ممکن است برخی افراد با انگیزه های مختلف تحمل دیدن این رشد و بالندگی را برای آینده مجلس نداشته باشند و تلاش کنند به اشکال مختلف مجلس را از متن به حاشیه بکشانند.

منتظری گفت: هنگامی که حرکت و تلاشی آغاز می‌شود در مقابل رفتار ها و عکس العملهایی از سوی برخی مخالفان و افرادی که اطلاعات ناکافی دارند دیده می شود بنابراین مجلس انقلابی و جهادی باید تمام نگاه خود را به سمت جلو و تحقق نیازهای اساسی مردم معطوف کند که این نیازها هم در شعار سال و هم در اولویت های مجلس مشخص شده است.

وی عنوان کرد:  همانگونه که مقام معظم رهبری دو محور اقتصاد و فرهنگ را به عنوان محور اصلی مجلس تبیین کردند همه نمایندگان باید وقت خود را برای پاسخگویی به دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم معطوف کنند تا ضریب رضایتمندی در جامعه افزایش یابد و اعتماد آفرینی و دلسوزی بیشتری ایجاد شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید نسبت به مسائلی که در حاشیه مطرح می‌شود با هوشمندی برخورد کنیم و برخورد احساسی نداشته باشیم و کمیسیون‌های مختلف مجلس با یک برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت اولویت‌های اعلام شده را در دستور کار قرار گیرد.

منتظری بیان کرد: هر زمان حرکتی آغاز می‌شود عده‌ای تلاش می‌کنند تا مانع سرعت آن شوند و برخی هم بدشان نمی‌آید مجلسی که همه مردم به آن امید بسته اند از خود کارنامه ناموفق به یادگار بگذارد و در نگاه مردم مجلسی ناکارآمد قلمداد شود.

وی افزود: کمیسیون های تخصصی مجلس از همه ظرفیت‌ها برای امیدآفرینی و پاسخگویی به دغدغه‌ها و نیازهای مردم استفاده می کنند البته این به آن معنا نیست که از عملکرد خود رضایت کامل داریم زیرا اگر به سرعت به داشته های خود قانع شویم ممکن است نتوانیم با همان سرعت به اهداف نزدیک شویم.

منتظری خاطرنشان کرد: در نگاه نمایندگان مجلس یازدهم غرور وجود ندارد بلکه با فروتنی، روحیه جهادی و انقلابی تلاش می کنند و دغدغه مند هستند و دغدغه آنها پاسخگویی به نیازهای اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی عنوان کرد: با همه این تفاسیر باید مراقب مباحث پیرامونی باشیم اگر واقع بینانه به حرکت و برنامه‌های مجلس توجه شود برخی از

این برچسب های ناچسب برطرف می‌شود اما اگر با نگارش مغرضانه به مجلس نگاه کنیم واقعیت‌ها را نخواهیم دید.

منتظری تصریح کرد: ممکن است افرادی هم به دنبال تخریب مجلس باشند با این حال امیدواریم مجلس با همان راهبرد خوبی که توسط هیئت رئیسه مشخص شده کار خود را به پیش برد و به تدریج این مباحث بی رنگ شود هرچند ممکن است این حاشیه ها ادامه یابد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد