فرماندار سنقر:

نقش مهارت آموزی در تولید و اشتغال بسیار موثر است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312854|11:28 - 1399/07/29
نسخه چاپی
 نقش مهارت آموزی در تولید و اشتغال بسیار موثر است
فرماندار سنقر گفت : کسب مهارت آموزی در مرکز فنی و حرفه ای و تغییر روش از سنتی به روش حرفه ای زمینه افزایش اشتغال مستقیم و غیر مستقیم را فراهم کرده است.

به گزارشامروله، غلامرضا مرتضوی در حاشیه بازدید از واحد کارگاهی کابینت سازی آقای صیفوری گفت : این کارگاه با اشتغالزایی ۹ نفر به صورت مستقیم ظرفیت مناسبی را در جهت اشتغال و کارآفرینی ایجاد کرده است.

 

 فرماندار سنقروکلیایی افزود : این ظرفیت با کسب مهارت آموزی در مرکز فنی و حرفه ای و تغییر روش از سنتی به روش حرفه ای زمینه افزایش اشتغال مستقیم و غیر مستقیم را فراهم کرده است.

 

وی اظهار کرد : در سفر مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که جلسه ای به این منظور در استانداری برگزار گردید فرصت ویژه ای در اختیار شهرستان قرار گرفت و گزارش و انتظاراتی را در حوزه اشتغال و تولید ارائه گردید.

 

 مرتضوی اظهار امیدواری کرد که با تصمیمات و اهدافی که در حوزه مهارت آموزی و فنی و حرفه ای که در شهرستان تبیین شده به اقدامات قابل توجهی منجر گردد.

 

وی در پایان نقش مهارت آموزی را در تولید و اشتغال موثر دانست و ضرورت تشویق جوانان به منظور توسعه اشتغال توسط مهارت آموزی را مورد تاکید قرارداد.